بازار سرمایه

تلفن همراه

April 9, 2017
17:02 یکشنبه، 20ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82895

سامسونگ پارسال 10 میلیارد دلار برای بازاریابی هزینه کرد

بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی در کره جنوبی که با نام سامسونگ و ال‌جی شناخته می‌شوند سال گذشته بودجه تبلیغاتی خود را افزایش دادند تا سهم بیشتری از بازار جهانی را در اختیار بگیرند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این طور که در آخرین گزارش‌های رسمی اعلام شده است، سامسونگ در سال 2016 میلادی 10.2 میلیارد دلار در بخش بازاریابی محصولات خود هزینه کرد که رقم مذکور نسبت به بودجه بازاریابی این شرکت بزرگ در سال 2015 میلادی 24 درصد افزایش یافت.

بزرگتری رقیب سامسونگ در کره جنوبی یعنی ال‌جی نیز طی سال گذشته بودجه 1.6 میلیارد دلاری را به این بخش اختصاص داد که این رقم هم با رشد سالانه 15 درصدی همراه بود.

کارشناسان صنعت جهانی الکترونیک اعلام کردند سامسونگ میزان سرمایه‌گذاری خود در بخش بازاریابی و تبلیغات را افزایش داده است تا پس از مشکلاتی که به واسطه Galaxy Note7 و آتش‌سوزی‌های مکرر آن پیش آمد، همچنان محبوبیت خود را نزد کاربران حفظ کند. در بخش دیگر شرکت ال‌جی این سرمایه‌گذاری را به منظور معرفی گسترده‌تر لوازم خانگی خود انجام داده است.

پیش‌بینی شده است هر دو شرکت کره‌ای مذکور در سال 2017 میلادی نیز بودجه بخش بازاریابی و تبلیغات خود را باز هم افزایش دهند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.