اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 20, 2017
17:43 پنجشنبه، 31ام فروردینماه 1396
کد خبر: 83031

چگونه خلافی خودرو خود را به صورت اینترنتی دریافت کنیم؟

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد پس از گذراندن مسافرت های ایام عید به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربرد است.
 
 
گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد پس از گذراندن مسافرت های ایام عید به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربرد است.
 
اطلاع از خلافی خودرو از 3 راه ممکن است
 
1 – مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 (پرداخت هزینه)
2 – ارسال پیامک (پرداخت هزینه)
3 – مراجعه به سایت پلیس راهور (رایگان)
 
در گزارشات قبلی به طور مفصل درباره گزینه 1 و 2 صحبت شده است و فقط در این مطلب به گزینه سوم یعنی مراجعه به سایت پلیس راهور مورد بررسی قرار میگیرد که برخلاف 2 مورد دیگر که شامل هزینه میشوند این مورد کاملا رایگان است.
 
در ابتدا به این صفحه مراجعه نمایید .
 
 
شماره بارکد 8 رقمی پشت کارت خودرو خود را در کادر مخصوص وارد نمایید.
 
– شماره پلاک و میزان تخلف خودرو شما به شما نشان داده می‌شود.
 
 
– نوع تخلف و جرئیات به شما نشان داده میشود.
 
 
ضعف این سیستم چیست؟
 
این سیستم و سیستم ارسال پیامک آنلاین نبوده و بهترین بروز رسانی برای این سیستم مربوط به 4 روز گذشته به قبل می‌باشد. یعنی اگر در 4 یا 5 روز گذشته تخلفی ثبت شده باشد در این سیستم قابل مشاهده نیست.
 
ویژگی این سیستم چیست؟
 
– کاملا رایگان است
– پاسخ گویی سریع به درخواست شما (برخلاف سیستم پیامک)
– جزئیات تخلف به شما نشان داده میشود (برخلاف سیستم پیامک)
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.