سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 18, 2017
23:06 پنجشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83244

نمایش بهتر جزئیات تصویر با آپدیت جدید برای تلویزیون‌های SUHD سامسونگ

سری تلویزیون‌های SUHD سامسونگ جزو پیشروترین محصولات موجود در بازار هستند که با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده، تماشای تلویزیون را برای کاربران به تجربه‌ایی لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. این تلویزیون‌ها مجهز به ویژگی HDR1000 هستند که در میان تلویزیون‌های موجود در بازار یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌گردد.
 
ویژگی HDR (دامنه دینامیکی بالا) یک تکنیک مرسوم در ضبط و پخش تصاویر است که در تلویزیون‌های SUHD سال 2016 با 1000 نیت روشنایی (نیت واحد سنجش روشنایی در تلویزیون‌ها است) در بالاترین سطح قرار دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا تلویزیون در پخش تصاویر تاریک در زمینه تاریک و همچنین نمایش جزیی‌ترین روشنایی‌ها در یک تصویر کاملا روشن، کوچکترین اختلاف رنگ ها را نمایش دهد و به این وسیله تلویزیون‌های SUHD با تکنولوژی  HDR1000 به تلویزیونی با قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات تصویر بدل شوند.
 
بروزرسانی میان‌افزاری (firmware) HDR+ برای تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۱۶ بصورت جهانی انجام گردیده است. هدف اصلی این بروزرسانی، هرچه بهتر شدن کیفیت دامنه دینامیکی بالا (HDR)  برای رسیدن به بالاترین ظرفیت کیفی ممکن است، حتی اگر محتوای درحال پخش با فرمت HDR نباشد. 
 
از ویژگی‌های بارز و بسیار کاربردی HDR+ می‌توان به قابلیت تبدیل محتوای دامنه دینامیک استاندارد (SDR) به کیفیت تصویر بسیار نزدیک به HDR  اشاره کرد. در صورت بروزرسانی میان افزار تلویزیون‌های SUHD 2016، کاربران می‌توانند فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت ممکن در تلویزیون تماشا کنند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.