سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 19, 2017
17:07 جمعه، 29ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83245

معنای جدیدی از پیروزی با دو مادربورد میانرده ROG STRIX ایسوس

ایسوس با افتخار دو مادربرد جدید سری Republic of Gamers (ROG) را با چیپ‌ست‌های H270 و B250 معرفی کرد. مادربردهای ایسوس ROG Strix H270I Gaming و ROG Strix B250I Gaming در فرم‌فاکتور mini-ITX تولید شده‌اند و بنابراین از نظر ابعاد کوچک به شمار می‌روند، این ویژگی به آنان این امکان را می‌دهد تا بتوان حتی در سیستم‌های کوچک و جمع و جور مخصوص بازی نیز از این مادربردها استفاده کرد.
از دیگر ویژگی‌های این مادربردها می‌توان به قابلیت نوآورانه double-decker heatsink، نورپردازیAura Sync RGB و همچنین قابلیت‌های صوتی و گیمینگ بسیار زیادی اشاره کرد که در ادامه به بخشی از آن‌ها می‌پردازیم.
 
طراحی نوآورانه: هیت‌سینک با ویژگی Double-decker و قابلیت نورپردازی Aura Sync RGB
مادربردهای ROG Strix H270I Gaming و B250I Gaming از هیت‌سینکی با ویژگی Double-decker بهره می‌برد که به لطف این قابلیت هیت‌سینک چیپ‌ست اصلی،به عنوان بخشی از هیت‌سینک SSD M.2 نیز در نظر گرفته شده و با نصب درایوهای جامد M.2 در این قسمت علاوه بر صرفه‌جویی در فضای برد، می‌توان تا 20 درجه دمای کمتر و همچنین عملکرد بهتر و پایداری بیشتر را تجربه کرد.
 
فناوری نورپردازی ASUS Aura Sync مادربردهای مذکور، با استفاده از یک هدر RGB روی برد به گیمرها این امکان را می‌دهد تا جلوه‌های نورانی بسیار زیبایی را خلق نمایند و آن‌ها را میان ابزارهای سازگار با این فناوری شامل نوارهای RGB، کارت‌ گرافیک، کیبورد و حتی ماوس به اشتراک بگذارند!
 
صدایی استثنایی: فناوری SupremeFX و نرم‌افزارهای Sonic Studio III و Sonic Radar III
مادربردهای ROG Strix H270I Gaming و B250I Gaming از کدک انحصاری SupremeFX S1220A بهره می‌برند و صدایی استثنایی با نرخ سیگنال به نویز 113dB در ورودی و 120dB در خروجی را ارائه می‌دهند. این به معنی بهترین کیفیت ضبط صدای ما تا به امروز است! علاوه بر این از مبدل دیجیتال به آنالوگ برای خروجی حرفه‌ای پنل جلو وTexas Instruments RC4580  و OPA1688 op-amps برای گیرندگی بالا و انحراف پایین نیز بهره برده‌ایم که همگی بر کیفیت صدا می‌افزایند به نحوی که نمونه آن را هرگز پیش از این نشنیده‌اید.
 
مجموعه نرم‌افزاری Sonic Studio III تمامی امکانات لازم برای کنترل صدا را فراهم می‌آورد. نرم‌افزار Sonic Radar III نیز با نشانگر جدید روی صفحه به شما در تشخیص سریع موقعیت دشمنان کمک می‌کند و همچنین بر پایه قابلیت کاملا جدید HUD با فلش سه‌بعدی ساخته شده است تا یک تجربه بصری کاملتری داشته باشید.
 
شبکه پیشرفته: Intel Gigabit LAN، Dual LAN، LANGaurd و نرم‌افزار GameFirst IV
مادربردهای ROG Strix H270I Gaming و B250I Gaming دارای جدیدترین شبکه اینتل I219-V می‌باشند تا بار پردازنده را کاهش و بیشترین خروجی TCP و UDP را ارائه دهند. به همین دلیل توان بیشتری برای اجرای بازی‌ها و گیم‌پلی شما ایجاد می‌کنند. افزون بر این، مادربرد ROG Strix H270I Gaming دارای یک طراحی dual gigabit LAN می‌باشد که با اضافه نمودن یک Realtek® Ethernet، بازی بدون وقفه،شما حتی در صورت ایجاد مشکل برای یکی از پورت‌ها به بازی خود ادامه میدهید. فناوری انحصاری LANGuard ایسوس نیز پورت‌ها را در برابر جهش‌ها و تخلیه الکترواستاتیکی محافظت میکند.در نهایت نرم‌افزار GameFirst IV ترافیک شبکه را برای اجرای سریع‌تر و بدون تاخیر بازی‌های آنلاین بهینه‌سازی می‌کند.
 
عملکرد گیمینگ برتر: 2×2 Wi-Fi باMU-MIMO ، دو درگاه M.2 و نرم‌افزار RAMCache II
مادربردهای ROG Strix H270I Gaming و B250I Gaming مجهز به استاندارد جدید 802.11ac Wi-Fi و آنتن‌های 2×2 با دو باند وایرلس  2.4/5GHzو سرعت انتقال 867 مگابیت بر ثانیه هستند. دو شکاف PCIe 3.0 x4 M.2 به کاربران اجازه می‌دهد تا از تبادل اطلاعات تا سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه لذت برند و در هنگام انتخاب SSD نیز حق انتخاب‌های زیادتری داشته باشند. پشتیبانی از حافظه اینتل Optane "یک حافظه غیر فرار انقلابی است که عملکرد درایوهای دیسک سخت ((HDD را در حد درایوهای حالت جامد (SSD) می‌کند" به گیمرها اجازه می‌‌دهد تا از سرعت انتقال اطلاعات بی‌نظیر برای اجرای بازی‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند.
 
فناوری منحصربه‌فرد و هوشمند RAMCache II نیز تمام ابزارهای ذخیره‌سازی را به عنوان حافظه کش به‌کار می‌گیرد تا بازی‌های مورد علاقه و برنامه‌ها با سرعت بسیار بیشتری اجرا شوند و در همان لحظه اجرا آماده استفاده باشند.
 
حفاظت جامع: فناوری‌های SafeSlot، Q-LEDs و…
مادربردهای ROG Strix H270I Gaming و B250I Gaming دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های حفاظتی هستند کهGamer’s Guardian  نامیده می‌شود. این قابلیت‌ها شامل فناوری SafeSlot، Q-LEDs، مدار رگولاتور ولتاژ Digi+، حفاظت از جریان بیش ‌از حد برای ماژول‌های حافظه و قابلیت‌های هوشمند دیگری می‌شود. فناوری SafeSlot در ارتباط با شکاف‌های PCIe، توسط ایسوس و در جهت طول عمر بیشتر مهندسی شده ‌است. با استفاده از Q-LEDs نیز می‌توان سریعاً مشکلات مادربرد و محل وقوع آن را شناسایی و رفع کرد. مدار رگولاتور ولتاژ Digi+ هم توانی بهینه‌تر را به پردازنده می‌فرستند و محافظ DRAM Overcurrent نیز به افزایش طول عمر مادربرد کمک می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.