اپراتورها

تلفن همراه

July 1, 2017
14:23 شنبه، 10ام تیرماه 1396
کد خبر: 83774

ایرانسل تعرفه تماس برای سیمکارت‌های اعتباری ترابرد شده به شبکه‌اش را کاهش داد

irancell 669irr .jpg

ایرانسل تعرفه تماس از سیم کارت های اعتباری ای که از سایر شبکه های تلفن همراه به این اپراتور ترابرد میکنند را کاهش داد و  برای تماس به هر مقصدی شامل تماس داخل شبکه (تماس از مشترک ترابرد شده به ایرانسل به مقصد سایر مشترکین ایرانسل)، خارج شبکه (تماس از مشترک ترابرد شده به ایرانسل به مقصد مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه) و همچنین تماس با تلفن ثابت 669 ریال تعیین کرد. 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این کاهش تعرفه برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ترابرد شده به شبکه ایرانسل از سایر شبکه های تلفن همراه در حالی اعمال شده که مطابق اعلام ایرانسل، تعرفه تماس مشترکین سیم کارت های اعتباری عادی این اپراتور برای تماس داخل شبکه (تماس مشترک سیم کارت اعتباری عادی ایرانسل به سایر مشترکین ایرانسل) دقیقه ای 669 ریال، برای تماس خارج شبکه (تماس مشترک سیم کارت اعتباری عادی ایرانسل با مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور) دقیقه ای 929 ریال و برای تماس با مشترکین تلفن ثابت دقیقه ای 799 ریال محاسبه می شود.

از سوی دیگر و در جشنواره رمضان ایرانسل، متقاضیان میتوانند با خرید سیم‌کارت دائمی، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی و یا ترابرد به ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه رایگان با اعتبار ۳۰ روز دریافت کنند. براساس این طرح، همچنین از ماه دوم و به مدت ۶ ماه هر ماه ۱ گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز به این دسته از مشترکین اعطا میشود.

کاهش تعرفه تماس سیم کارت های دائمی به 333 ریال، کاهش قیمت سیم کارت دائمی به 60 هزار تومان، ارائه بسته های تخفیفی اینترنت ویژه مشترکین سیم کارت های دائمی و دائمی ترابرد شده به ایرانسل، کاهش هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی و امکان پرداخت قسطی این هزینه از دیگر اقدامات اخیر ایرانسل برای ایجاد جذابیت بیشتر برای مشترکین سیم کارت های دائمی به ترابرد به این شبکه و تبدیل سیم کارت های اعتباری موجود به مشترک دائمی بوده است.

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.