اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

July 4, 2017
8:02 سه شنبه، 13ام تیرماه 1396
کد خبر: 83798

پاسخ به گلایه کاربران وب‌سایت‌ تخفیف گروهی/ بازگشت وجوه پیشنهادهای لغو شده مشروط به درخواست کاربر

کاربران یک وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی به برگشت‌ نخوردن وجوه پیشنهادهای لغو شده معترض‌اند، یک مقام مسئول در این سایت می‌گوید: کاربران می‌توانند مبالغ خود را پس بگیرند اما معمولاً عودت وجه برای مبالغ محسوس درخواست می‌شود.
اخیرا برخی کاربران یک وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در تماس با این خبرگزاری از شیوه عمل این سایت در عودت وجه انتقاد کردند.
 
به گفته این کاربران هنگامی که یک پیشنهاد به دلایلی از جمله عدم امکان ارائه سرویس از سوی ارائه‌دهنده خدمت یا لغو قرارداد سایت با ارائه‌دهنده خدمت لغو می‌شود، سایت لغو پیشنهاد را به خریداران آن اطلاع‌رسانی نمی‌کند و خریدار زمانی که قصد استفاده از کوپن خریداری شده را داشته باشد متوجه لغو کوپن می‌شود.
 
علاوه‌بر این، کاربران این سایت از روال بازگشت وجه در موارد لغو کوپن‌ها انتقاد کردند.
 
آنها اعلام می‌کنند درباره پیشنهادهای لغو شده، وجوه دریافتی عودت داده نمی‌شود، بلکه به عنوان ذخیره در حساب کاربری شخص نزد سایت محفوظ می‌ماند تا در خریدهای بعدی استفاده شود.
 
کاربران اعلام می‌کنند درباره خریدهای با مبلغ نسبتا زیاد، ممکن است مدت زمان زیادی وجه نزد سایت بماند تا دوباره مصرف شود.
 
آنها خواستار عودت وجه پس از لغو پیشنهادها هستند.
 
حسن جهانی معاون فروش یکی از این شرکت‌ها اعلام کرد: به متقاضیانی که خواهان بازگشت وجوه پیشنهادهای لغو شده باشند مبالغ عودت داده می‌شود.
 
وی گفت: کاربران می‌توانند با ارائه درخواست و ارائه اطلاعات برای پرداخت، مبالغ خود را پس بگیرند در غیر این صورت مبالغ به حساب کاربری مشتری برای استفاده‌های بعدی ذخیره می‌شود.
 
وی گفت: از ابتدا روال کار بر بازگشت وجوه‌های لغو شده در صورت درخواست مشتریان بوده اما تجربه نشان داده مشتریان برای مبالغ کم درخواست بازگشت وجه نمی‌کنند و معمولاً درخواست عودت وجه برای مبالغ محسوس ارائه می‌شود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.