تلفن همراه

گوشی

July 5, 2017
16:07 چهارشنبه، 14ام تیرماه 1396
کد خبر: 83826

شارپ بی‌حاشیه‌ترین گوشی دنیا را می‌سازد

سامسونگ گلکسی اس ۸ به کنار، حتی قبل از اینکه گوشی‌هایی مثل Xiaomi Mi Mix ساخته شوند، شارپ گوشی‌هایی می‌ساخت که کمترین حاشیه صفحه نمایش را داشتند. این شرکت ظاهرا گوشی دیگری ساخته است که می‌توانیم به جرات بگوییم، اساسا حاشیه صفحه نمایش ندارد.
 
منبعی چینی به تازگی از وجود دو گوشی جدید شارپ به اسم‌های FS8010 و FS8016 خبر داده است. این دو گوشی، بی‌شباهت به Xiaomi Mi Mix نیستند، ولی حتی همان قاب پایینی صفحه نمایش Mi Mix را هم ندارند. صفحه نمایش این دو گوشی جدید شارپ، تمام و کمال بدون حاشیه است. دو گوشی FS8016 و FS8010 به غیر از پردازنده‌ی اصلی، از همه جهات شبیه به هم هستند.
 
مدل FS8016 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۶۰ استفاده می‌کند و مدل FS8010 تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۳۰ دارد.
 
دیگر مشخصات این گوشی‌ها از این قرار است:
 
صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل
دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی
۴ یا ۶ گیگابایت رم
اندروید ۷٫۱٫۱ نوگت
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی
شنیده‌ایم که این دو گوشی جدید شارپ در روز ۱۷ جولای رونمایی خواهند شد. تا به حال سابقه نداشته است گوشی‌های شارپ را خارج از ژاپن ببینیم و تصور می‌کنیم این دو گوشی هم استثنا نباشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.