فناوری اطلاعات

July 7, 2017
19:51 جمعه، 16ام تیرماه 1396
کد خبر: 83868

ثبت نام و جانمایی استارتاپ‌ها در سالن الکام استارز ۲۰۱۷ آغاز شد

ثبت نام کسب و کارهای نوپا در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد.
کسب و کارهای نوپایی که علاقه مند به حضور در سالن الکام استارز هستند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۰ تیر ماه نسبت به ثبت‌نام نهایی و پرداخت وجه خود برای حضور در این بخش از بیست و سومین نمایشگاه الکامپ اقدام کنند. همچنین فرصت تکمیل پوستر استارتاپ‌های حاضر در غرفه‌های ۴-۵ متری، از ۲۰ تا ۲۵ تیر ماه خواهد بود.
 
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور امسال نیز برای سومین سال پیاپی در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا سالن ۸ و ۹ که از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین المللی تهران به شمار می‌روند را به استارتاپ‌ها اختصاص داده است. علاقه‌مندان تنها با پرداخت ششصد هزار تومان، امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ را کسب خواهند کرد و سازمان به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارتاپ‌ها را برعهده خواهدگرفت.
 
در سال جاری استارتاپ‌ها در سه سطح متفاوت می‌توانند در سالن الکام استارز حضور یابند. گروه نخست که بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل میدهد، در فضاهای استاندارد ۴ تا ۵ متری به همراه یک میز یا استند مستقر خواهند شد. 
 
در گروه دوم استارتاپ‌هایی که علاقه‌مند به حضور در غرفه‌های بزرگتر هستند، قرار دارد. این گروه طبق تعرفه های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت. بدیهی است که حمایتهای سازمان شامل این دسته از متقاضیان نمی‌شود.
گروه سوم شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیری هستند که میتوانند به همراه استارتاپهای تحت حمایت خود به صورت یک جزیره فناوری در سالن الکام استارز حضور یابند. 
 
قوانین و مقررات در فرآیند ثبت نام استارتاپهایی که پیش از این اقدام به پیش ثبت نام کردند به این شرح است:
۱-  حضور در نمایشگاه با پوشش رسمى
۲-  اینترنت براى هر استارت آپ برعهده ایشان است
۳-  ورود استند اضافه ممنوع بوده و از برپایى آن جلوگیری خواهد شد. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری).
۴- اندازه استندهاى چسبى هر غرفه ۶٠ *١۶٠سانتیمتر (٢ عدد) و ۶۵*۸۰ سانتیمتر (١عدد) است که یکی از استندهای  ۶۰ *۱۶۰ سانتیمتر توسط نمایشگاه طراحی و نصب می‌شود. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری)
۵-  هر استارت‌آپ می‌تواند حداکثر دو نفر برای حضور در غرفه‌های ۵ متر مربعی (work station) معرفی کند. در همین راستا هر استارت‌آپ موظف است در هنگام ثبت نام نهایى نام و نام خانوادگی افراد حاضر در غرفه را وارد نموده و یک عکس  ۴*۳ را جهت صدور کارد تردد به دبیرخانه الکام‌استارز تحویل نماید. به همراه داشتن کارت، برای ورود و خروج غرفه‌داران الزامی است و در صورت عدم اعلام افراد، مسئولیت ورود و خروج با خود استارت‌آپ خواهد بود.
 
بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳۰ تیر ماه تا دوم مرداد ماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.