تلفن همراه

گوشی

July 11, 2017
8:00 سه شنبه، 20ام تیرماه 1396
کد خبر: 83923

گوشی چینی با ۲ دوربین سلفی به بازار می آید

شرکت چینی تولید کننده موبایل، تلفن هوشمندی با دو دوربین سلفی ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی ساخته است.
شرکت چینی تولیدکننده موبایل در هفته جاری از دو موبایل  X۹s و X۹Plus   رونمایی کرد.
 
هردوی این تلفن های هوشمند نسخه ارتقا یافته دستگاه X۹ بودند. این مدل ها دارای باتری بزرگتر و بدنه ای عریض تر هستند که سیستم عامل آنها اندروید نوقا است.
 
همچنین مانند نسخه های قدیمی موبایل های این برند، دارای دو دوربین سلفی هستند.
 
مشخصات داخلی و فنی دو موبایل مذکور تغییر چندانی نکرده است. مشخصات X۹Plus که با قیمت ۴۴۰ دلار عرضه شده، عبارت است از: باتری ۴۰۱۵ میلی آمپری، اندروید نوقا، صفحه نمایش ۵.۸۵ اینچی فول اچی دی AMOLED، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین های ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی جلویی، حسگر اثرانگشت، ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی.  تلفن های هوشمند X۹ نیز دارای ویژگی های مشابه اما صفحه نمایش وباتری کوچکتر هستند.
 
علاوه بر ویوو شرکت های دیگر مانند ال جی و Oppo و آلکاتل نیز دستگاه هایی با دو دوربین جلویی ساخته اند اما از آن برای ثبت تصاویر «واید شات» استفاده می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.