رگولاتوری

تاکید سرائیان بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران

منبع: شرکت مخابرات ایران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان شرکت، از تشکیل کمیته ارتباطات در راستای تحقق این هدف خبر داد.  
 
سراییان با تشریح اصول فرهنگ‌سازی سازمانی به منظور تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی افزود: با هدف حفظ منافع سهامداران، کارکنان و مشتریان به دنبال پیاده سازی نوعی از ارتباطات هستیم که ضامن تحقق منافع تمام ذی نفعان شرکت باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات ایران به‌عنوان مجموعه‌ای از باورها و ارزشهای مشترك بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثرگذار بوده و می‌توان آن را نقطه شروعی برای حركت و پیشرفت به شمار آورد.
 
سرائیان تصریح کرد: در گذشته تصور بر این بود كه سازمان یك وسیله یا ابزاری ست كه می‌توان با استفاده از آن یك گروه از افراد را كنترل و كارهای آنها را هماهنگ كرد،  اما اکنون کل سازمان را به عنوان یک فرهنگ به حساب آورده و برای تقویت ارتباطات در آن برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مدیران ارشد، نقش اساسی در شكل‌گیری این فرهنگ ایفا می‌كنند. اصول اعتقادی ، اهداف و رفتار مدیران ارشد سازمان، مشخص‌كنندۀ نوع انتظارات حال و آیندۀ سازمان هست و این اعتقادات و رفتارها توسط مدیران سازمان به زیرمجموعه منتقل می‌شود.
 
سراییان افزود: بنابراین کمیته ارتباطات در شرکت مخابرات ایران با حضور دکتر نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان، آقای دیانی، معاون توسعه سرمایه انسانی و مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل تشکیل شده و به منظور تحقق اهداف یاد شده فعالیت خواهد کرد.
 
وی افزود: برنامه این کمیته در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شده که برنامه نخست تا پایان نیمه اول سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: کمیته ارتباطات در بخش های مختلف شرکت، نقش مهمی در پیاده سازی صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی با مخاطبان و ذی نفعان شرکت ایفا خواهد کرد.

​​