اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

July 16, 2017
17:45 یکشنبه، 25ام تیرماه 1396
کد خبر: 84014

دلیل قطعی سرویس اینترنت آسیاتک چه بود؟

معاونت فنی آسیاتک علت قطعی اینترنت کاربران آسیاتک را قطع شدن برق اعلام کرد و از کاربران به طور رسمی عذرخواهی کرد.
 
دیروز برای ساعاتی سرویس اینترنت برخی از مشترکان آسیاتک قطع شد و طبق گزارشات مردمی، کاربران این شرکت در تماس با پشتیبانی آسیاتک موفق به برقراری ارتباط نشدند.
 
معاونت فنی آسیاتک ضمن اینکه از کاربران این شرکت عذرخواهی کرد، دیروز در این رابطه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
 
ضمن عرض پوزش بابت قطعی و اختلال پیش آمده در ارائه سرویس آسیاتک خدمت مشترکین و شما عزیزان، به استحضار می‌رساند که قطعی اینترنت به علت همزمانی قطعی برق در دو مسیر مختلف یکی از مراکز اصلی ارایه سرویس آسیاتک رخداد و همکاران فنی ما پس از رفع مشکل کاربران و مشتریان هم اکنون در حال بررسی و برطرف نمودن دائمی مشکل و جلوگیری از عدم تکرار آن با همکاری همکاران برق منطقه تهران می‌باشند زیرا منشاء اصلی این اختلال، قطعی‌های سراسری توزیع برق منطقه‌ای تهران جهت مدیریت بهینه مصرف برق بوده است.
 
لازم به توضیح است که این رخداد شامل حال همه مشترکین آسیاتک نبوده و صرفا کاربران مرکز داده نامبرده دچار اختلال گردیدند.
 
مجددا عذرخواهی رسمی تیم مدیریت شرکت را پذیرا باشید و منتظر اطلاع رسانی‌های روابط‌عمومی آسیاتک بمانید.
 
سپاس فراوان
 
معاونت فنی آسیاتک
سنگینی بار شبکه‌ی برق کشور این روزها دردسرهایی برای این مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با صرفه‌جویی هموطنان عزیز این مشکلات به زودی مرتفع شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.