باندپهن

باندپهن ثابت

July 26, 2017
19:26 چهارشنبه، 4ام مردادماه 1396
کد خبر: 84259

مدیر مخابرات منطقه تهران: امکان گزارش شکایت ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت در سامانه 2021 در منطقه تهران

مدیر مخابرات منطقه تهران: امکان گزارش شکایت ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت در سامانه 2021 در منطقه تهران
مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: با متمرکز شدن تمامی درگاه های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در سامانه 2021 مدت زمان پاسخگویی به شکایات کاهش یافت.
 
به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه الکامپ، عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران از متمرکز شدن تمام درگاه های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران، در سامانه 2021 خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مخابرات درگاه های ارتباطی متعددی در خصوص ثبت شکایات داشت که با تجمیع این درگاه ها سامانه جامع رسیدگی به شکایات در واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران  راه اندازی شد. 
 
وی افزود: اکنون واحد ارتباط مردمی مخابرات یکپارچه شده که مشترکان می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را به این سامانه گزارش کنند که با تجمیع شکایات امکان نظارت، پایش و رصد مستقیم دفتر بازرسی بر فرآیند رسیدگی به شکایات فراهم می شود و در نتیجه شاهد کاهش زمان پاسخگویی خواهیم بود. 
 
وی تاکید کرد: همچنین از طریق این درگاه امکان شکایت از فرآیند ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.