رگولاتوری

July 28, 2017
18:25 جمعه، 6ام مردادماه 1396
کد خبر: 84272

قنبری: شرکت مخابرات ایران، یک سرمایه ملی است، باید همواره بر حفظ آن کوشا باشیم

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات، یک سرمایه ملی ست که با تلاش های گذشتگان برای ما باقی مانده، لذا باید با بکارگیری فنون و دانش بین المللی همواره بر ارتقاء و جایگاه آن برای مردم و آیندگان بکوشیم.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، قنبری، رییس هیأت مدیره شرکت که در آیین اجرای تربیت 110 مدیر شایسته سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: همانطور که دانش گذشته برای انجام کارهای کنونی بکار نمی آید، ارایه خدمات  در زمان آینده نیز با دانش امروز میسر نیست. پس باید برای آمادگی خدمات آینده، دانش شرکت را در حد بین المللی بالا ببریم.
 
وی در ادامه افزود: یقیناً تا سال 2020 مخابرات در دنیا متحول خواهد شد، به دنبال آن، استفاده از نسل های جدید ارتباطی در ایران نیز باید توسعه پیدا کند.
 
قنبری، با بیان اینکه شالوده هر تحولی در سازمان، نیروی انسانی آن است، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم هیأت مدیره شرکت، استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص است، از اینرو با تصمیماتی که در این حوزه صورت می گیرد، دنبال ارتقاء دانش و استفاده از کارکنان و مدیران شایسته با دانش روز، در پست های مختلف هستیم.
 
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، سرمایه گذاری روی نیروی انسانی را یک ضرورت دانست و گفت: بعد از ادغام شرکت های تابعه و یکپارچه سازی که انجام شد، سرمایه گذاری روی نیروی انسانی برای ارتقاء شایستگی در اولویت اصلی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه استفاده از تجارب بین المللی برای مدیران در هر جایگاهی لازم است خاطرنشان کرد: در پروژه تربیت 110 مدیر شایسته ، استفاده از نیروی انسانی تمام استان ها تأکید شد تا به عنوان یک فرصت از تمام شاغلان سراسر کشور در آزمون استفاده شود.
 
قنبری در پایان سخنان خود از منتخبان این طرح خواست، یادگیری و بکارگیری دانش روز جهانی را در امور و انجام کارهای شرکت، سرلوحه کار خود قرار دهند و بر ارتقاء برند بزرگ شرکت مخابرات ایران بکوشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.