رگولاتوری

July 29, 2017
15:47 شنبه، 7ام مردادماه 1396
کد خبر: 84295

درخواست کاربران از واعظی؛ لطفا در همین پُست بمانید

کاربران اینترنتی ایران پس از آگاه شدن از احتمال جدا شدن «محمود واعظی» از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مراجعه به صفحه شخصی وی در اینستاگرام خواستار باقی ماندن در این مقام شده اند.
 
«محمود واعظی» در چند روز اخیر از احتمال جدا شدن خود از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داده است.
اعلام چنین خبری واکنش های کاربران اینترنت را به همراه داشته است به گونه ای که تعدادی از کاربران فضای مجازی به صفحه شخصی واعظی در اینستاگرام رفته و برای وی پیام گذاشته اند.
 
vaaeezzii.jpg
اکثر کاربران از توسعه ای که در زیر ساخت های ارتباطی کشور در دولت یازدهم ایجاد شده ابراز رضایت کرده و خواستار باقی ماندن واعظی در مقام وزیر ارتباطات شده اند.
 
برخی ازایجاد فضای هرچند به زعم آنان اندک باز در فضای مجازی و گسترش آن توسط واعظی ابراز رضایت کرده و نوشته اند: مقاومت وزیر ارتباطات در برابر کسانی که خواستار محدودیت فضای مجازی هستند فرصتی برای مردم ایجاد کرد تا بتوانند از اخبار روز جهان مطلع و آگاهی های خود را افزایش دهند.
برخی کاربران محمود واعظی را امیرکبیر ایران در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نامیده اند و آرزوی باقی ماندن و موفقیت در توسعه بیشتر شده اند.
 
همچنین برخی دیگر از کاربران هم در پیام های خود ضمن آرزوی موفقیت برای محمود واعظی ابراز امیدواری کرده اند وزیر بعدی هم مانند واعظی شجاع بوده و بتواند توسعه بیشتری بوجود آورد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز های برگزاری بیست و سومین نمایشگاه الکامپ و همچنین پس از جلسه هیات دولت از احتمال جدا شدن خود از این وزارت خانه خبر داده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.