رگولاتوری

August 11, 2017
18:37 جمعه، 20ام مردادماه 1396
کد خبر: 84497

کارگزار: بررسی مفاد پروانه مخابرات ایران و الحاقیه ها برای حفظ منافع مخابرات براساس قوانین است

بررسی اهم مفاد پروانه مخابرات ایران و الحاقیه های آن در جلسه ای با حضور کارگزار معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور مجلس، علمایی مدیر کل تنظیم مقررات، سالاری مدیر منطقه خراسان رضوی و جمعی از مدیران در محل ویدئو کنفرانس مخابرات خراسان رضوی، صورت گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه کارگزار، معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور مجلس ضمن بیان اهم موارد پروانه از جمله حوزه های فعالیت مخابرات ایران، مدت اعتبار پروانه فعالیت، قلمرو فعالیت و فرکانس ها،  اظهار داشت: تمام تلاش مخابرات ایران در جهت حفظ منافع مخابرات با رعایت قوانین سازمان تنظیم مقررات است.
 
علمایی،مدیر کل تنظیم مقررات نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پروانه مخابرات ایران و الحاقیه های آن از جمله ارتقاء شبکه تلفن همراه (نسل سوم و چهارم)، از سرویس های قابل ارائه در داخل هر شبکه از جمله؛ صوت، دیتا، ارزش افزوده و اجاره خطوط انتقال، به تبیین فرکانس های اختصاص یافته شده از طرف سازمان تنظیم مقررات پرداخت.
 
وی همچنین از اهم تعهدات پروانه از جمله؛ تعهدات توسعه و اجرا، نگهداری و پشتیبانی، کیفیت خدمات، تماس های اضطراری، دفاع ملی و امنیت عمومی، رعایت اصول رقابت و … نام بردند.
 
همچنین سالاری مدیر منطقه خراسان رضوی در این جلسه گفت: مخابرات منطقه خراسان در سال 95 با سرمایه گذاری بیش از 450 میلیارد تومان در راستای توسعه تلفن ثابت و سیار توانسته است خدمات ارزنده ای به مشترکان خود در منطقه خراسان رضوی ارائه نماید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.