باندپهن

باندپهن ثابت

August 15, 2017
17:03 سه شنبه، 24ام مردادماه 1396
کد خبر: 84543

رییس سامانه 1888 شهرداری تهران عنوان کرد: مشکلات زیرساختی مخابرات، علت قطع سامانه 1888/ وصل سامانه بزودی

رییس سامانه 1888 شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مشکلات زیرساختی مخابرات که علت قطع تلفن سامانه 1888 بوده درحال حل و فصل است، گفت: جای نگرانی برای شهروندان تهرانی وجود تدارد چرا که این سامانه به زودی وصل خواهد شد.
 
افخم السادات فاطمی در تشریح علت قطع تلفن سامانه 1888 شهرداری تهران گفت: شرکت مخابرات استان تهران با توجه به عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع در خصوص تمدید اشتراک خط سامانه 1888 اقدام به جمع آوری آن کرد و این خط از روز شنبه 21 مرداد ماه قطع گردید.
 
وی افزود: بر اساس اقدامات فوری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران پس از قطع خط 1888 و پرداخت آبونمان تعیین شده در سال 96، اشتراک پروتکل مخابرات با شهرداری در خط 1888 تا سال 1398 تمدید و مقرر شد پس از طی مراحل اداری و دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و طی ابلاغیه به مخابرات کل و استان تهران خط جمع آوری شده مجدداً وصل شود.
 
وی تاکید کرد: دیگر راه های ارتباطی با 1888 وصل است و شهروندان محترم تهرانی می‌توانند تا زمان برقراری ارتباط مخابراتی با 1888 جهت ثبت و پیگیری نظرات و مطالبات خود با این سامانه از طریق نشانی اینترنتی www.1888.tehran.ir ،  سامانه پیامکی 30001888،  شماره فکس 84312152 و ایمیل 1888@tehran.ir  اقدام نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.