فناوری اطلاعات

توزیع مرسولات دیجی کالا در استان ها به پست واگذار شد

شرکت پست و دیجی کالا برای همکاری های مشترک روز گذشته به توافق رسیدند. براساس این گزارش در راستای توسعه همکاری ها با بخش خصوصی و همچنین استفاده از ظرفیت و قابلیت های پست، دیجی کالا توزیع مرسولات خود را در شهرهای بزرگ یا شهرهایی که فاقد نمایندگی است، به پست واگذار کرد.
 
براساس توافق انجام شده میان دیجی کالا و شرکت ملی پست، توزیع مرسولات دیجی کالا یک روز پس از تحویل به پست در مراکز استان ها و شهرهای فاقد نمایندگی انجام می شود.
 
همچنین در تهران نیز پست محصولات دیجی کالا را در محدوده طرح ترافیک توزیع می کند و در صورت رضایت، کل شهر تهران به پست واگذار می شود.
 
پست نیز متعهد شده است فضای مورد درخواست دیجی کالا را در قالب قرارداد اجاره و به منظور انبارش، پردازش و توزیع کالا واگذار کند
 
محمدی، مدیرعامل شرکت دیجی کالا نیز در این  نشست گفت: 
 
شبکه توزیع پست منحصر به فرد و بسیار گسترده است که برای همکاری با این شرکت یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.
وی خط قرمز مجموعه تحت مدیریتش را زمانبندی دقیق و کیفیت مرسوله دانست و ابراز امیدواری کرد با ارتقای کیفیت خدمات، در آینده نزدیک پست توزیع تمامی مرسولات شرکت دیجی کالا در سراسر کشور را بر عهده گیرد.

​​