اپراتورها

تلفن همراه

September 2, 2017
11:07 شنبه، 11ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84751

سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره 0998 و کد یک وارد بازار شد

سیم‌کارت‌های اپراتور نسل جدید تلفن همراه  شاتل با نام تجاری"شاتل موبایل" و با ارایه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر 3G و 4G و مکمل، با پیش‌شماره 0998 و کد یک، از امروز وارد بازار تلفن همراه کشور شد.
 
040.jpg
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مهمترین ویژگی خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، دسترسی به شبکه های با کیفیت نسل سه و چهار، امکان ارائه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیام‌رسانی ابری، خدمات رومینگ بین الملل مقرون به صرفه، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح‌های تعرفه و بسته های ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقی مانده بسته های دیتا به دوره بعد اعلام شده است.
 
محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیات مدیره و موسس گروه شرکت‌های شاتل‌‌ صبح شنبه، در نشست خبری اعلام راه اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، آغاز به کار این شبکه را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد.
 
وی گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان «شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه،TD-LTE  وWi-Fi عمومی تاسیس شد.
 
شانه‌ساززاده افزود: این شرکت، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.
 
او گفت: محصولات و خدمات مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته، پوشش شبکه در نزدیک به 600 شهر، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، پوشش سراسری شبکه نمایندگی در بالغ بر 900 نقطه، پیش‌شماره منحصربه فرد 09981 و روش‌ها و کانال‌های متنوع خرید محصولات، خدمات شارژ و راهکارهای سازمانی از جمله توانمندی‌های شبکه شاتل موبایل را تشکیل می دهد.
 
شانه‌ساززاده با اشاره به اینکه شاتل ظرفیت‌های حقوقی، فنی و تجاری مهمی برای تحقق "همگرایی خدمات ثابت و سیار" به منظور تبدیل شدن به یک بازیگر چهاروجهی را دارا است، گفت: با اضافه شدن خدمات تلفن همراه به سبد خدمات دسترسی باند پهن، تلفن ثابت و محتوای چند رسانه ای، شاتل، به یک بازیگر چهار وجهی در حوزه خدمات مخابراتی تبدیل شده است.
 
او تاکید کرد: ما می‌خواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدف‌مان ارایه و آنها را یکپارچه‌سازی کنیم و از طریق آمیختن آنها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشتریان‌مان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفا خدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی عرضه کنیم.
 
شبکه تلفن همراه شاتل راه‌اندازی شد
آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در این مراسم با اعلام عرضه سیم‌کارت‌های اپراتور نسل جدید تلفن همراه "شاتل موبایل" با پیش‌شماره 0998 و کد یک، گفت: شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسل‌های 3، 3.75، 4 و 4.5 تلفن همراه بوده و اینترنت نسل دوم (2G) در این شبکه ارایه نمی شود.
 
او در نشست خبری راه‌اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل افزود: براساس نیازسنجی انجام گرفته از بازار هدف، به این نتیجه رسیدیم تا خدمات خود را با دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه بدون محدودیت در سرعت و فناوری روی شبکه موبایل نسل‌های 3، 3.75، 4 و4.5 ارایه کنیم و به زودی امکان استفاده از خدمات شبکه TD-LTE روی فرکانس کاربردی 2600 مگاهرتز برای کاربران شاتل موبایل فراهم می‌شود.
 
120.jpg
 
کریم بیگی، مزیت‌های شبکه شاتل موبایل را دسترسی به سریع‌ترین شبکه اینترنت کشور، پوشش گسترده خدمات در بیش از 580 شهر، مدیریت آسان، متمرکز و شفاف سرویس‌ها و حساب‌ها با تعرفه‌ها و بسته‌های مقرون به صرفه و سفارشی، خدمات محتوایی، ارزش‌افزوده و تکمیلی منحصربه فرد، فروش و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال، راهکارهای سازمانی یکپارچه ثابت و سیار، برخورداری از بیش از 400 نقطه انحصاری فروش و خدمات در سراسر کشور و تخصیص پیش‌شماره اختصاصی 0998 با کد یک توصیف کرد که در کنار آن‌ها، مشتریان به ده‌ها خدمت شاتلی و شاتل موبایلی دیگر نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.
 
او، محصولات شاتل موبایل را سیم‌کارت‌های 3G/4G پس‌پرداخت، پیش‌پرداخت و توریست عنوان کرد و گفت: خدمات موردنیاز مشترکان شاتل موبایل به صورت دوگانه یا همان هیبرید هم ارایه خواهد شد به‌طوری‌که مشترکین شاتل موبایل برای اولین بار در ایران می‌توانند بخشی از خدمات را به صورت پیش‌پرداخت و بخشی را به صورت پس‌پرداخت دریافت کنند. همچنین سیم‌کارت توریست نیز به عنوان یک محصول جدید از سوی شاتل موبایل وارد بازار خواهد شد.
 
مدیرعامل شاتل موبایل، از دیگر ویژگی های خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور را، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، مکالمه و پیام‌رسانی ابری و خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح های تعرفه مقرون به صرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه عنوان کرد.
 
کریم‌بیگی با تاکید بر اینکه شاتل موبایل مقرون به صرفه‌ترین نرخ مکالمه پیش‌پرداخت را ارایه داده است، گفت: در صورت مصرف خارج از بسته، هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال، هر دقیقه مکالمه خارج شبکه 888 ریال، ارسال پیامک با نوشتار انگلیسی 222 ریال، پیامک با نوشتار فارسی 111 ریال، ارسال پیامک به خارج از کشور 1500 ریال و استفاده از اینترنت همراه 3G/3.75G/4G/4.5G به صورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.6 ریال تعیین شده است. ضمن اینکه 22 بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
 
او افزود: همچنین براساس بسته‌های مختلفی که پیشبینی شده، مشترکان براساس نیاز خود و براساس پرداخت ماهانه از 18 هزار تومان تا 40 هزار تومان مبلغ ثابت می‌توانند باتوجه به نیاز خود، از خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه بدون هزینه مضاعف استفاده کنند.
 
مدیرعامل شاتل موبایل، کانال‌های فروش خدمات این اپراتور را فروش تلفنی از طریق شماره 09981000000، وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.Shatelmobile.ir، 400 نقطه فروش انحصاری و بالغ بر 500توزیع کننده و فروشگاه ذکر کرد.
 
مدیرعامل شاتل موبایل گفت: مراکز ارتباط با مشتریان شاتل موبایل 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته از طریق شماره 100 از طریق سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، 09981000000 برای تماس از سایر خطوط، پشتیبانی از طریق پست الکترونیک و چت آنلاین از طریق وب‌سایت شاتل موبایل آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است و به زودی امکان ارائه خدمات با دهها گویش محلی برای نخستین بار در ایران برای مشترکین این اپراتور تلفن همراه محقق خواهد شد. ضمن اینکه مشترکان شاتل موبایل می‌توانند با استفاده از مدیریت حساب اینترنتی، مدیر سیم‌کارت خود باشند و میزان مصرف، خدمات، تنظیمات و نیارمندی‌های خود را به صورت ابری مدیریت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.