اپراتورها

تلفن همراه

September 2, 2017
11:40 شنبه، 11ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84752

رییس هیات مدیره شاتل خبر داد: شاتل‌موبایل نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار را محقق می‌کند

رییس هیات مدیره شاتل خبر داد: شاتل‌موبایل نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار را محقق می‌کند
 
020.jpg
رئیس هیات مدیره و موسس گروه شرکت‌های شاتل‌‌، آغاز به کار شبکه تلفن همراه شاتل موبایل را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، محمدحسن شانه‌ساززاده صبح شنبه، در نشست خبری اعلام راه اندازی تجاری به صورت آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان «شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه،TD-LTE وWi-Fi  عمومی تاسیس شد.
 
وی افزود: این شرکت، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.
 
شانه‌ساززاده گفت: محصولات و خدمات مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته، پوشش شبکه در نزدیک به 600 شهر، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، پوشش سراسری شبکه نمایندگی در بالغ بر 900 نقطه، پیش‌شماره منحصربه فرد 09981 و روش‌ها و کانال‌های متنوع خرید محصولات، سرویس‌ها و شارژ و راهکارهای سازمانی از جمله توانمندی‌های شبکه شاتل موبایل را تشکیل می‌دهد.
 
شانه‌ساززاده درخصوص وضعیت حضور شاتل در بازار کشور گفت: ارایه سرویس‌های اینترنت پرسرعت ADSL2+ و VDSL2، VoIP، تهیه و نصب تجهیزات شبکه‌های دسترسی و تجمیع، پهنای باند، تلفن ثابت، خدمات نقطه به نقطه، میزبانی سرور، راهکارهای امنیتی اینترنت، خدمات ویژه محتوا و خدمات تکمیلی مانند نماوا از مهمترین خدمات شاتل به شمار می‌روند.
 
به گفته رئیس هیئت مدیره گروه شرکت های شاتل، فعالیت بیش از 400 نماینده رسمی انحصاری در سراسر کشور، ارایه سرویس در نزدیک به 400 شهر کشور و بیش از یک هزار بازفروشنده از کانال‌های ارایه خدمات شاتل در همه استان‌های کشور هستند و در بیش از 1500 نود و مرکز مخابراتی تجهیزات شاتل نصب و در حال ارایه خدمت می باشد.
 
موسس شاتل افزود: گروه شرکت‌های شاتل 10 آبان 1394 به منظور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت مستقل از فناوری، پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت موسوم به FCP را که پروانه جامعی در حوزه خدمات ارتباطی ثابت میباشد و بر بستر آن ارایه خدمات VoIP، IXP، PSTN، CDN، دیتاسنتر، VOD ،XDSL ،FTTX ،CP ،OTT ،IPTV ،VPN ،WiFi  وLTE  امکان پذیر شده را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.
 
شانه‌ساززاده، یکی از مهمترین پروژه‌های شاتل در حوزه FCP را پروژه FTTC به عنوان مهمترین پروژه حوزه پهنای باند ثابت عنوان کرد و اتصال به کافوهای مخابرات مطابق پروانه طرفین را چالش اصلی این پروژه شاتل دانست.
 
او یکی دیگر از مهمترین پروژه‌های FCP شاتل را ارایه خدمات تلفن ثابت ذکر کرد و گفت: بر بستر این سرویس، ارایه خدمات با هزینه کمتر از شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه، با کیفیت صدای HD، قابلیت جابجایی و با قابلیت استفاده از دفترچه تلفن با امکان ارایه خدمات ویژه برای سازمان‌ها ممکن شده است.
 
060.jpg
رییس هیات مدیره شاتل، ارایه خدمات ارتباطی مانند تلفن ثابت و همراه، اینترنت ثابت و همراه روی یک بستر واحد با هدف یکپارچه‌سازی فرایند خرید، پرداخت، خدمات پس از فروش و تجربه طیف گسترده ای از محصولات مکمل را از مزایای FMC به عنوان راهبرد اصلی گروه شرکت های شاتل توصیف کرد.
 
به گفته شانه‌ساززاده، دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات ارتباطی و محتوایی از یک تامین‌کننده به صورت متمرکز، صرفه‌جویی در هزینه و زمان، مدیریت اثربخش نیازمندی‌های ارتباطی و محتوایی از جمله مزایای همگرایی خدمات ثابت و سیار برای مصرف‌کننده است.
 
وی افزود: برهمین اساس، بهره‌مندی از هم‌افزایی با سایر کسب و کارهای خانواده شاتل، ایجاد چسبندگی مشتری به برند ارایه‌دهنده خدمات یکپارچه و کاهش نرخ ریزش مشتری و ایجاد تمایز در بازار رقابتی از مزایای همگرایی خدمات ثابت و سیار برای شاتل موبایل است.
 
شانه‌ساززاده با اشاره به اینکه شاتل ظرفیت‌های مهمی برای تحقق FMC به منظور تبدیل شدن به یک بازیگر چهاروجهی را دارا است، گفت: شاتل، به یک بازیگر چهار وجهی در زمینه خدمات بی‌سیم، تلفن، خدمات چندرسانه‌ای و خدمات دسترسی به باندپهن تبدیل شده است.
 
او در پایان تاکید کرد: ما می‌خواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدف‌مان ارایه و آنها را یکپارچه‌سازی کنیم و از طریق آمیختن آنها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشتریان‌مان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفاخدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی بفروشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.