رگولاتوری

September 8, 2017
18:59 جمعه، 17ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84842

اصلاح ساختار سطح کیفی سازمان را ارتقاء می دهد

با اصلاح ساختار  در شرکت ارتباطات زیرساخت  شاهد ارتقای سطح کیفی سازمان خواهیم بود.
 
فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت که در مراسم معارفه فتاحی عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: هر تغییری با هدف بهبود است و امیدواریم با تغییراتی که در سطوح مدیریتی شرکت انجام می شود بتوانیم به این هدف نزدیکتر شویم.
 
وی گفت: دانش،تخصص و وفاداری همکاران، این دلگرمی، تضمین و پشتوانه ذهنی را برای همه ما ایجاد کرده است که تغییر ساختار با کمترین چالش انجام می شود.
 
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد : بر اساس ماده 28 برنامه ششم توسعه ، نظام اداری باید اصلاح شود و در این راستا تمام دستگاه های اجرایی موظفند ساختار سازمانی خود را متحول کنند.
 
وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده باید  تا پایان شهریور سال 96 ساختار پیشنهادی خود را به مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارایه می کردیم  ، بر همین اساس شرکت ارتباطات زیرساخت  ،مطالعه برای  تغییر ساختار خود  را  از یک سال پیش آغاز کرده و بعد از جمع بندی تمام نقطه نظرها در هفته گذشته  این ساختار در هیأت مدیره بررسی و تصویب شد.
 
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت  خاطر نشان کرد: در ساختار جدید سعی شده به افزایش مهارت های فردی توجه شودو از این رو مدیریت منابع انسانی شرکت باید در انتصابات و نقل و انتقالات آتی به این امر توجه ویژه ای کند.
 
وی افزود: هر چند در این ساختار جدید سطوح و پست های سازمانی کاهش خواهد یافت ولی این موضوع به معنای به خطر افتادن امنیت شغلی همکارانمان نخواهد بود در ساختار جدید مطمئن هستیم با بهبود وضعیت کارکنان نگرانی های احتمالی برطرف خواهد شد.
 
در ادامه این مراسم فتاحی عضو جدید هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت طی سخنانی گفت: در 7 سال گذشته با این که در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشغول فعالیت بودم ولی از نزدیک ارتباط کاری با دوستان داشتیم و امیدوارم به عنوان عضوی کوچک، بتوانیم خدمات موثری را با همدلی و کمک همکاران  در این مجموعه ارایه کنیم.
 
وی افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمامی بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تأثیر گذار بوده و همچون خون جاری در رگ های حیات جامعه تلقی می شود و در این راستا خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان قلب این سیستم   این نقش را  پر رنگ تر کرده  است.
 
فتاحی در ادامه گفت: بر اساس آمار رسمی، فرایند ثروت افزایی جامعه از نفت به سمت داده و فناوری اطلاعات جابجا شده و این موضوع ایجاب می کند که شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان قلب سیستم ارتباطی کشور فعالیت خود را توسعه  بخشد، چرا که در صورت توقف ارایه خدمات این شرکت حرکت این سیستم نیز متوقف می شود.
 
وی در ادامه ابراز اطمینان کرد: ما می توانیم با تلاش و جدیت بیشتر با کمک مدیران و کارکنان مجموعه  خدمات بهتری را برای جلب رضایت مشتریان ارایه دهیم.
 
در ادامه مراسم، رادکانی معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین گفت : بایستی  با روحیه بالا و تعامل با یکدیگر، فرهنگ کار و تلاش را زنده نگه داریم و تلاشمان این باشد  که  شرکت ارتباطات زیرساخت در حد یک اپراتور بین المللی در جهان مطرح شود.
 
وی افزود: قطعا برای رسیدن به موفقیت و کسب این جایگاه راه پر پیچ و خم و دشواری در پیش رو داریم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.
 
در این مراسم، همچنین سبوحی "مشاور معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره" گفت: اصلاح ساختار شرکت می تواند باعث افزایش بهره وری شرکت باشد و همه ما باید کمک کنیم این اتفاق بیفتد، چرا که برای مجموعه شرکت ارتباطات زیرساخت این تغییرات ضروری است.
 
وی افزود: ما در ایامی که در خدمت شما بودیم تلاش کردیم به بخش کارشناسی بها دهیم. مجموعه تحقیق و توسعه را تقویت کردیم و گروه های مطالعاتی فعال و با استقلال ایجاد کردیم تا همکاران در یک فضای کارشناسی، پروژه ها را اجرا کنند.
 
در ادامه این مراسم همچنین حسین افضلی طی سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش های مجموع مدیران و کارکنان معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه خاطر نشان کرد: با پشتکار، حمیت و همدلی که در درون شرکت ارتباطات زیرساخت وجود دارد مطمئن هستیم این تغییرات و اصلاح ساختار منجر به تحول و موفقیت سازمان خواهد شد.
 
در پایان مراسم احکام انتصاب حمید فتاحی به عنوان عضو هیأت مدیره ، اسماعیل رادکانی به عنوان معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه، لطف اله سبوحی به عنوان مشاور "معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره" و حسن افضلی به عنوان مدیر­کل مهندسی عملیات شبکه انتقال و ماهواره توسط فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت به آنان اهدا شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.