رگولاتوری

September 24, 2017
16:58 یکشنبه، 2ام مهرماه 1396
کد خبر: 85057

سودابه رادفرد به سمت مشاور وزیر در امور بانوان منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی دکتر سودابه رادفرد را به سمت مشاور وزیر در امور بانوان منصوب کرد.
 
 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن این حکم آمده است:‌
 
سرکار خانم دکتر سودابه رادفرد
 
در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید  در زمینه سازی و ایجاد فرصت  برای جوانان فرهیخته و متخصص و با توجه به حضور اقشار جوان به ویژه زنان در سطوح عالی و مدیریتی، نظر به شایستگی، خدمات مفید و تجارب ارزشمندتان سرکار عالی را به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان منصوب می نمایم.
 
 امید است با استعانت از قادر متعال، توجه به وظایف ابلاغی و جایگاه محوری خانواده ضمن ایجاد هماهنگی های لازم در مجموعه سازمانها و شرکتهای تابعه، در جهت  تحقق  اهداف عالیه دولت دوازدهم اقدام و با پیگیری های مجدانه و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و پیشنهادات  بانوان  همکار زمینه ارتقای جایگاه زنان  شایسته  را در خانواده بزرگ ارتباطات فراهم نمایید. توفیق روز افزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.    
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.