تلفن همراه

گوشی

October 7, 2017
5:46 شنبه، 15ام مهرماه 1396
کد خبر: 85202

تا سقف ۱۰ میلیون ریال تخفیف روی فرش آبی

اولین و نخستین بودن همواره در زندگی ما اهمیت خاصی داشته است، در هر موضوعی اولین بودن در ذهن‌ها باقی می‌ماند و برای همیشه حک می‌شود. حالا اگر این اولین بودن با رسیدن به بهترین محصول گره بخورد آن وقت شیرینی آن دو چندان هم می‌شود.
 
سامسونگ که چندی پیش از جدیدترین پرچمدار سری نوت خود رونمایی کرد، برنامه‌ ویژه‌ای را برای عرضه این محصول به کاربران ایرانی در نظر گرفته است. در این برنامه ویژه علاقه‌مندانی که در صف اولین خریداران نوت ۸ حضور داشته باشند، شانس دریافت تخفیف‌های ۵ تا ۱۰ میلیون ریالی را برای خرید پرچمدار کهکشان سامسونگ خواهند داشت.
 
این برنامه ویژه با عنوان «فرش آبی» روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در سه شهر تهران، مشهد و تبریز برگزار می‌شود. 
از میان هواداران و علاقه‌مندان حاضر در فروشگاه‌ها ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر اول صف‌های جلوی فروشگاه در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. به برگزیدگان خوش شانس این قرعه‌کشی تخفیف‌های ۵ تا ۱۰ میلیون ریالی خرید گلکسی نوت ۸ اهدا می‌شود. تمامی تخفیف‌های اهدایی در این مراسم تنها برای خرید گلکسی نوت ۸ در همان روز اعتبار خواهد داشت. برای شرکت در مراسم فرش آبی و بهره‌مندی از تخفیف‌های خرید نوت ۸ همراه داشتن کارت ملی ضروری است.
 
طبق برنامه‌ریزی انجام شده فرش آبی سامسونگ ۱۷ مهرماه در چهار فروشگاه برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز پهن می‌شود.
 
افراد برگزیده علاوه بر تخفیف‌های خرید، در مسابقه‌ طراحی مخصوص با نوت ۸ و جلسات آموزشی و آشنایی با جدیدترین پرچمدار کهکشان سامسونگ شرکت می‌کنند.
گلکسی نوت ۸ مجهز به دوربین دوگانه‌ای‌ست که برای نخستین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند با دو لرزشگیر اپتیکال جداگانه برای هر دو لنز واید و تله فوتو عرضه شده است.
 
با حذف کلیدهای فیزیکی و حضور نمایشگر بدون مرز، بیش از ۸۳ درصد بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته تا کاربران نوت ۸ برای یادداشت‌برداری، طراحی و نقاشی بیشترین فضا با کمترین اسکرول را داشته باشند. 
هم بدنه گلکسی نوت ۸ و هم قلم S Pen پرچمدار جدید سامسونگ از استاندارد جهانی ضدآب IP68 بهره می‌برند. این یعنی در هر زمان و مکانی که ایده یا فکری به ذهن‌تان رسید با خیالی آسوده می‌توانید آن را روی صفحه گوشی نوت ۸ خود یادداشت کنید.
 
تخفیف‌های ۵ تا ۱۰ میلیون ریالی خرید نوت ۸ در مراسم فرش آبی سامسونگ در مجموع به ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. این مراسم فرصتی است تا علاقه‌مندان علاوه بر آزمودن شانس خود برای دریافت تخفیف‌های قابل توجه، خاطره‌ای ماندگار را به عنوان اولین خریداران یا شرکت‌کنندگان در برنامه ویژه گلکسی نوت ۸ سامسونگ به یادگار بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.