تلفن همراه

گوشی

October 7, 2017
5:49 شنبه، 15ام مهرماه 1396
کد خبر: 85203

خدمات ۲۴ ساعته و آنلاین پس از فروش

از کار افتادن و خرابی گوشی‌ها آن هم در روزهای تعطیل یا ساعات پایانی شب بدترین اتفاقی‌ست که می‌تواند برای هر کاربر گوشی‌های هوشمند پیش بیاید. بسیاری از ما تجربه اتفاقی از این دست را داشته‌ایم که گوشی دچار مشکل می‌شود و هیچ متخصصی در نزدیک‌مان پیدا نمی‌شود تا بتواند این مشکل را حل کند.
 
این اتفاق یعنی کنار گذاشتن گوشی و از دست دادن تمام کاربردهای آن تا زمانی که بتوانیم دستگاه را به نزدیک‌ترین مرکز تعمیر برسانیم. اما با ابتکار سامسونگ کاربران گوشی‌های این شرکت چنین اتفاق تلخی را تجربه نخواهند کرد. 
 
مرکز تماس موبایل سامسونگ خدمات کنترل از راه دوری را راه‌اندازی کرده است که با استفاده از آن کاربران گوشی‌ها و تبلت‌ها به کمک کارشناسان مرکز تماس و به صورت آنلاین می‌توانند مشکل دستگاه خود را برطرف کنند. به کمک این سرویس کاربران گوشی‌های سامسونگ بدون اینکه به مکان خاصی بروند، بدون اینکه زمانی را هدر دهند و حتی بدون اینکه هزینه‌‌‌ای پرداخت کنند تمام مشکلات فنی خود را از طریق ارتباط آنلاین و اینترنتی حل می‌کنند.
 
همیشه فعال
سامسونگ الکترونیکس به منظور ارتقا خدمات پس از فروش خود مرکز تماسی مخصوص کاربران گوشی‌های موبایل، تبلت و گجت‌های پوشیدنی دایر کرده است. در این مرکز که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می‌کند، کارشناسانی کارآزموده و مجرب آماده هستند تا سوالات و مشکلات فنی کاربران را پاسخ دهند. 
 
پاسخ به سوالات مربوط به  اعتبار ضمانت‌نامه تلفن همراه و اطلاع از موقعیت مکانی مراکز خدمات موبایل سامسونگ و ساعت کاری این مراکز تنها بخشی از وظایف کارشناسان مرکز تماس موبایل سامسونگ است.
 
کارهای مرکز تماس موبایل به اینجا ختم نمی‌شود و یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مرکز رسیدگی و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان سامسونگ است. 
 
به گفته مدیران مرکز تماس موبایل، هر شکایتی که در این مرکز ثبت شود لحظه به لحظه و روزانه توسط کارشناس مربوطه پیگیری می‌شود تا ضمن حل مشکل، رضایت خاطر کاربران جلب شود. به همین دلیل است که کارشناسان این مرکز حتی شنوای شکایات و پیشنهادات خارج از موضوع ضمانت‌نامه هم هستند و بهترین راه‌حل را پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهند.
 
فعالیت کارمندان این مرکز در سه شیفت کاری باعث شده تا کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، شماره تلفن  ۴۲۱۳۲-۰۲۱ مرکز تماس موبایل را به عنوان همراهی همیشگی در کنار خود داشته باشند.
 
خدمات از راه دور
همزمان با توسعه و گسترش روزافزون اینترنت، خدمات پس از فروش هم تحول زیادی پیدا کرده است. سامسونگ به عنوان شرکتی پیشرو و نوآور در تولید محصولات الکترونیکی، سعی دارد تا کارآمدترین و بهترین شیوه‌ها را برای پشتیبانی از مشتریان کالاهای خود انتخاب و پیاده‌سازی کند. به همین دلیل خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل، شامل گفت‌وگوی آنلاین با مشتری در سایت سامسونگ، پاسخ‌دهی روزانه به ایمیل‌های مشتریان و همینطور خدمات کنترل از راه دور راه‌اندازی شد تا ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ مالی مشتریان، راحتی بیشتر آنان فراهم شود.
 
در میان خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل، اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان Smart Tutor جدیدترین و مدرن‌ترین سرویسی‌ است که برای مشتریان سامسونگ ارائه می‌شود. در این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند. در واقع به کمک Smart Tutor کاربران بدون نیاز به خروج از محل زندگی یا کار خود، به یک متخصص فنی وصل می‌شوند که با اجازه و تایید مشتری به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و مشکل موردنظر را رفع می‌کند. برای استفاده از این سرویس تنها به اینترنت وای‌فای یا دیتای دستگاه نیاز است تا پس از دانلود و نصب اپلیکیشن Smart Tutor مراحل اتصال به کارشناسان فنی مرکز انجام شود.
 
کسانی که به عنوان تکنیسین در این بخش از خدمات سامسونگ فعالیت‌ می‌کنند، افرادی منتخب بر اساس معیارهای بالای فنی و اخلاقی هستند که تعهدنامه حفظ اسرار مشتری در شرکت سامسونگ را امضا کرده‌اند. 
 
گفت‌وگوی آنلاین
گفت‌وگوی آنلاین امکانی‌ست که در آن کاربران با رفتن به سایت سامسونگ و از طریق بخش مربوطه، می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان مرکز تماس موبایل در میان بگذارند.
 
با وجود نظارت دایمی و لحظه‌ای مسئولان بخش‌های مختلف این مرکز بر فعالیت‌هایی که تکنیسین‌های سامسونگ در دستگاه متصل شده انجام می‌دهند، اما جهت تامین هرچه بیشتر آرامش خاطر مشتریان از عدم دسترسی تکنیسین به اطلاعات خصوصی و یا بخش‌های نامرتبط دستگاه نیز حتی پس از تایید اولیه برای دسترسی تکنیسین به گوشی یا تبلت، دسترسی کارشناسان به هر کدام از بخش‌ها مانند گالری، برنامه‌های پیام رسان یا حتی اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و … نیازمند اجازه جداگانه‌ای از سوی کاربر خواهد بود.
 
در عین حال کاربر تمامی فعالیت‌هایی را که تکنیسین روی گوشی وی انجام می‌دهد به صورت زنده روی صفحه دستگاه مشاهده کرده و هر زمان که تشخیص دهد می‌تواند دسترسی او را به گوشی خود قطع کند. مجوز‌های صادر شده توسط کاربر برای دسترسی به دستگاه هم یکبار مصرف بوده و در صورت قطع تماس، تکنیسین برای اتصال مجدد به دستگاه نیازمند تایید دوباره از سوی کاربر خواهد بود.
 
نظارت دائمی
یکی از نکته‌های جالب توجه مرکز تماس موبایل سامسونگ نظارتی است که بر کار کارشناسان و متخصصان می‌شود. در این مرکز بخش مجزایی وجود دارد که بر تمامی فعالیت‌های کارمندان و حتی لحن و نوع صحبت‌کردن آنها با مشتری نظارت دارد. پیگیری زمان‌ رسیدگی به شکایات مشتریان و صحت پاسخ‌های داده شده به هر درخواست از دیگر مواردی است که به طور دائم رصد و نظارت می‌شود.
 
مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات دیجیتالی همچون گفت‌وگوی آنلاین و اپلیکیشن Smart Tutor، پاسخگویی به سوالات فنی و عمومی و پیگیری روزانه شکایات و انتقادات مشتریان، پشتیبانی همه‌جانبه و کاملی را از کاربران گوشی‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ انجام می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.