سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 11, 2017
19:31 چهارشنبه، 19ام مهرماه 1396
کد خبر: 85229

زنگ مهر در کمپین «سلام مدرسه» سامسونگ به صدا درآمد

سامسونگ الکترونیکس همزمان با شروع سال تحصیلی جدید کمپین «سلام مدرسه» را با هدف کمک به تجهیز و نوسازی مدارس حاشیه شهر تهران برپا کرد.
 
این کمپین که بخشی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ است، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و با حضور کارمندان شرکت سامسونگ در مدارس اجرا شد.
در این فعالیت داوطلبانه، کارمندان سامسونگ ایران با حضور در مدارس مناطق محروم مانند پاکدشت، شهر قدس و قرچک اقداماتی همچون رنگ‌آمیزی مدرسه، توسعه فضای سبز و اهدای کوله‌های رنگی حاوی وسایل آموزشی را انجام دادند.
 
مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ درباره فعالیت‌های انجام شده در کمپین سلام مدرسه گفت: کارمندان سامسونگ سپتامبر هر سال در نقاط مختلف جهان به طور داوطلبانه فعالیت‌هایی را در راستای مسولیت‌های اجتماعی انجام می‌دهند.
 
وی افزود: امسال کارمندان سامسونگ در ایران با مراجعه به مدارس مختلف در مناطق محروم با اهدای کوله‌های رنگی حاوی وسایل آموزشی و رنگ‌آمیزی مدرسه و توسعه فضای سبز، برگ دیگری از فعالیت‌های مسولیت‌ اجتماعی این شرکت را ورق زدند. 
به گفته وی، در طول برگزاری این کمپین بیش از ۲ هزار کوله رنگی و ابزارهای آموزشی در مدارس مناطق محروم حاشیه شهر تهران به دانش‌ آموزان اهدا شد.
 
فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ بر روی چهار موضوع آموزش، سلامت، اشتغال و محیط‌ زیست تمرکز دارد. در این میان بخش آموزش با مشارکت دوجانبه سامسونگ و مراکز آموزشی یا موسسات و انجمن‌ها سهم عمده‌ای در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت ایفا کرده است. راه‌اندازی کتابخانه‌های گویا با همکاری انجمن نابینایان ایران، تاسیس مرکز فناوری با همکاری مشترک سامسونگ و دانشگاه امیرکبیر و ساخت آکادمی مهندسی با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای گوشه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی سامسونگ برای ارتقای آموزش کودکان و جوانان ایرانی است.
 
فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ در سرتاسر جهان با حضور کارمندان این شرکت در فرصت‌ها و زمان‌های مختلف پیگیری می‌شود. کارمندان سامسونگ در فرصت‌های پیش آمده با حضور در مراکز آموزشی و فضاهای سبز اقدامات مختلفی مانند آموزش به کودکان، کاشت درختان، پاکسازی محیط زیست از زباله و… را انجام می‌دهند.
 
در ایران هم طی یکی دو سال اخیر همزمان با شروع سال تحصیلی کارمندان سامسونگ در مراکز آموزشی مناطق محروم حاضر می‌شوند و به نوسازی و تجهیز مدارس کمک می‌کنند. سال گذشته سامسونگ کمپین «کوله رنگی» را در موسسه محک و مناطق محروم شهر تهران برگزار کرد.
علاقه‌مندان با کلیدواژه #سلام_مدرسه می‌توانند فعالیت‌های جدیدترین کمپین آموزشی سامسونگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.