رگولاتوری

یک مخابراتی در جمع پرداختی‌ها/ مدیرعامل پککو عبدالعظیم قنبریان را بیشتر بشناسید

منبع: راه پرداخت
قنبریان متعلق به طیفی از مدیران است که به آن‌ها مخابراتی می‌گویند. او چندسالی می‌شود که مدیرعامل پککو شده است. پککو که در سال ۱۳۷۹ تأسیس‌شده به‌طور متمرکز در حوزه‌های تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های نقدی و اعتباری، ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه مدیریت تراکنش‌های پرداخت و خدمات سوئیچ به بانک‌ها و مؤسسات مالی و… فعالیت می‌کند.
 
یکی از محصولات شرکت پککو که مدیریت این شرکت در طول یک سال گذشته تمرکز و توجه خیلی زیادی جهت معرفی آن به مردم داشته، اپلیکیشن تاپ است. توسعه اپلیکیشن تاپ برای شرکت پککو از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که قنبریان در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پککو در چهاردهم تیرماه ۹۶ گزارش نسبتاً مفصلی از فعالیت‌های مستمر درباره رشد و توسعه اپلیکیشن تاپ به سهامداران این شرکت بورسی ارائه کرد و گفت: «تعداد تراکنش‌های موبایلی پککو در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، حدود ۱۰۹ درصد رشد داشته است و مبلغ تراکنش‌ها نیز ۲۵۹ درصد افزایش داشته است.
 
این بدان معنی است که در سال ۹۵ میزان مبالغ بیشتری از طریق اپلیکیشن تاپ تبادل شده است. همچنین در سال ۹۵ تعداد تراکنش خریدهای اینترنتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، با ۹۸ درصد رشد نسبت به سال ۹۴ روبه‌رو بوده است.» شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، رتبه ۲۷ جهان در تعداد تراکنش‌های مالی را در بررسی نشریه نیلسون ریپورت به دست آورده است که این بررسی با استناد به گزارش رسمی بانک مرکزی ایران صورت گرفته است.

​​