اپلیکیشن

تلفن همراه

October 13, 2017
21:03 جمعه، 21ام مهرماه 1396
کد خبر: 85246

ثبت‌نام رانندگان در اسنپ متوقف شد

در پی شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی، این برند تاکسی موبایلی کشور تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام از رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرد.
 
1396071515185977712165144.jpg
شهرام شاهکار؛ مدیر اجرایی اسنپ که این روزها شرکتش درگیر پرونده‌ای مفتوح شده در دادسرای جنایی تهران بابت شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی است، در تازه‌ترین اظهار نظر خود چنین گفته است:
«شهروندان عزیز، خانواده محترم اسنپ، مسافران و هم‌راهان گرامی،
اینجانب بابت خبر ناخوشایند اخیر مبنی بر حادثه‌ای که در یکی از سفرهای اسنپ اتفاق افتاده است عمیقا متاسف و ناراحتم، و به شما یقین می‌دهم که اسنپ در هر شرایطی کنارتان می‌ایستد.
 
ما در مسیر شفاف‌سازی دلایل بروز این اتفاق ناگوار، به دستگاه‌های انتظامی و قضایی کشور عزیزمان اطمینان کامل داریم و همانند گذشته، نهایت همکاری را برای روشن شدن حقیقت با دستگاه‌های مذکور خواهیم داشت.
اسنپ تا کنون بیش از 100 میلیون سفر موفق را در صحت کامل به انجام رسانده است و صدها هزار هم‌راه (راننده) معتمد، مسئول و سخت‌کوش از طریق این سامانه به خدمات‌رسانی و کسب روزی می‌پردازند.
 
امنیت کاربران مسافر و راننده اسنپ، همیشه مهمترین اولویت ما بوده است، آنقدر که رخ دادن حتی یک حادثه ناگوار را در بین میلیون‌ها سفر موفق، نمی‌پذیریم. اسنپ می‌بایست امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌و‌نقل در ایران باشد، و هیچ باوری غیر از این برای ما‌ مورد قبول نیست.
 
متهم این حادثه با سو‌ءاستفاده از اطلاعات و هویت فردی دیگر موفق به فریبکاری شده و در فرآیند تایید صلاحیت راننده در اسنپ تخطی کرده است.
 
بنابراین ما برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت سفرها، اقداماتی فوری و جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. از این پس، تایید هویت هر راننده از سوی 3 ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص اسنپ به طور مجزا صورت می‌گیرد.
 
همچنین تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام رانندگان را در سطح شهرها متوقف کرده‌ایم، تا تمام مراحل جذب رانندگان را بار دیگر با دقت ارزیابی نموده و بهبود بخشیم.
 
همه شما عزیزانی که در این مدت با نظرها، انتقادها و محبت خود کمبودها و ضعف‌های موجود را گوشزد کرده‌اید، به ما امید می‌دهید تا در مسیر بهبود این سامانه با قدرت بیشتری گام برداریم.
 
من و سایر همکارانم همواره در تعامل مستقیم و مستمر با مقامات مسئول، برای ارتقا و بهبود امنیت سرویس اسنپ بوده‌ و خواهیم بود.
در پایان اطمینان می‌دهم که به‌زودی اطلاعات کامل‌تری در این باره به شما عزیزان ارائه خواهد شد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.