تلفن همراه

گوشی

October 24, 2017
16:50 سه شنبه، 2ام آبانماه 1396
کد خبر: 85360

برخی از مشخصات گلکسی s9 و s9 plus لو رفت

مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در فضای مجازی خودی نشان داد. تفاوت ظاهری چندانی در مدل‌های گلکسی اس ۲۰۱۸ با مدل‌های گلکسی اس ۸ وجود ندارد، اما مشخصات و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای در آنها خودنمایی خواهد کرد.
 
بر اساس شایعاتی که از منابع کره‌ای به دست امده، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با ویژگی باز کردن قفل بر اساس تشخیص چهره سه بعدی همراه خواهند بود؛ بنابراین، به نوعی می‌توان سامسونگ گلکسی اس ۹ را اولین گوشی هوشمند اندرویدی با اسکن ۳D چهره به حساب آورد.
 
Benjamin Geskin با چند توییت در شبکه اجتماعی توئیتر برخی مشخصات و البته شماره سریال این گوشی‌ها را منتشر کرده است. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس درست به مانند مدل‌های امسال یک نسخه آمریکایی و یک نسخه بین المللی خواهند داشت. نسخه ارائه شده در بازارهای جهانی به تراشه سری اگزینوس ۹ با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری مجهزند و گوشی‌های گلکسی اس ۹ فروخته شده در بازار ایالات متحده با اسنپدراگون ۸۴۵ قدرتنمایی می کنند.
 
کوالکام و سامسونگ گویا قرارداد سال گذشته خود را تمدید کرده‌اند. اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ به گلکسی اس ۸ تعلق گرفت و گویا امسال نیز اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۴۵ در دل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار می‌گیرند.
 
شماره سریال SM-G960U مربوط به مدل آمریکایی گلکسی اس ۹ بوده و گلکسی اس ۹ پلاس با شماره سریال SM-G965U در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.
بر اساس توییت بنجامین گسکین، دوربین گلکسی اس ۹ دوربین دوگانه‌ بهبود یافته‌ای نسبت به گلکسی نوت ۸ است؛ اما مشخصات تغییری نخواهد کرد و این بهبود فقط در عملکرد است. نمایشگاه MWC 2018 همان جایی است که احتمال می‌رود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در آن رخ نشان دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.