تلفن همراه

گوشی

October 30, 2017
11:51 دوشنبه، 8ام آبانماه 1396
کد خبر: 85451

روش‌های اطمینان از اعتبار ضمانت‌نامه‌های سامسونگ‎

خرید گوشی یا هر وسیله الکتریکی جدید در بازار متنوع و پر زرق و برق امروز کار ساده‌ای نیست. حتی بعد از آنکه با تحقیق و بررسی‌های چندباره و گسترده، مدل دستگاه را انتخاب می‌کنیم، مشکلی جدید پیدا می‌شود. فروشنده همان مدل موردنظر ما را با چند قیمت مختلف معرفی می‌کند. یک جمله معروف: قابل شما را ندارد، این مدل با ضمانتنامه فلان، این قیمت و با ضمانتنامه بهمان، آن قیمت برایتان تمام می‌شود.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی سامسونگ در ایران، با توجه به در دسترس بودن تمامی اطلاعات فنی، تصمیم‌گیری در مورد مدل گوشی یا وسیله‌های الکتریکی دیگر کار ساده‌تری است اما شناخت و انتخاب از میان ضمانت‌نامه‌ها معمولا کار ساده‌ای نیست. شاید به این دلیل که به اندازه کافی درباره آنها اطلاع‌رسانی نمی‌شود و خریداران هم کمتر راه‌های اطمینان از اعتبار و خدمات ضمانت‌نامه‌های معرفی شده توسط فروشنده را می‌شناسند. 
ضمانت‌نامه تلفن‌ همراه در کنار کیفیت دستگاه و قیمت محصول، یکی از معیارهای مهم و موثر برای خریداران است. ضمانت‌نامه‌ای که حقوق خریدار را تضمین و خیال‌‌شان را بابت آسیب‌های احتمالی کالا راحت کند، می‌تواند به عاملی مهم برای برگزیدن مدل و دستگاهی خاص از میان انبوه مدل‌های متنوع گوشی‌ها و تبلت‌ها تبدیل شود. 
در این میان گوشی‌های سامسونگ با داشتن گارانتی معتبر و همینطور مرکز خدمات متعدد و پیشرفته در ایران، سطح گسترده و متنوعی از سرویس و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه کرده است. 
به همین منظور سامسونگ الکترونیکس مرکز تماسی مخصوص کاربران گوشی‌های موبایل راه‌اندازی کرده است تا کاربران از این طریق اعتبار ضمانت‌نامه گوشی خود را بسنجند و علاوه بر آن از مکان نزدیک‌ترین مراکز خدمات موبایل آگاه شوند.
مرکز تماس موبایل سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ در هفت‌ روز هفته بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران در مورد صحت و اعتبار ضمانت‌نامه دستگاه‌های خریداری شده خواهد بود.
این مرکز با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و متخصصان کارآزموده و مجرب پاسخگوی‌ سوالات عمومی و فنی مشتریان در مورد تلفن‌های همراه سامسونگ و اطلاع از موقعیت مکانی و ساعات کاری مراکز خدمات سامسونگ خواهد بود.
همچنین شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲  برای کاربران گوشی‌های سامسونگ در نظر گرفته شده تا با ارسال شماره سریال IMEI گوشی از صحت و تاریخ انقضای ضمانت‌نامه خود مطلع شوند. 
سامسونگ الکترونیکس با آگاهی از ارزش بالای اعتبار، اطمینان و زمان مشتریان دو راهکار ارسال پیامک و تماس تلفنی را پیش‌بینی کرده تا خریداران تلفن‌های همراه و تبلت سامسونگ در زمانی بسیار کوتاه و با اطمینان خاطر بیشتر از ضمانت‌نامه و دریافت خدمات پس از فروش یقین پیدا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.