رسانه‌های اجتماعی

پیام‌های توییتر طولانی تر شد

 
مسئولان توییتر با گذشت چندین سال از گلایه کاربران‌شان نسبت به کم بودن تعداد کاراکترهای در نظر گرفته شده برای ارسال هر توییت، با اندازه پیام‌های ارسالی به میزان دو برابر موافقت کردند.
 
ماه گذشته مسئولان توییتر امکان انتشار بیش از 140 کاراکتر را برای برخی کاربران‌شان به صورت پایلوت فراهم کردند و اجازه انتشار متن تا 280 کاراکتر را به آنها دادند.
 
با توجه به اینکه از حدود یازده سال گذشته و هم‌زمان با بازگشایی این شبکه اجتماعی، محدودیت در ارسال متن (توییت) در نظر گرفته شده بود و مسئولان این شبکه معتقد بودند که بیش از این کاراکتر شاید تأثیر منفی بر احساسات مخاطبان داشته باشد.
 
اما رفته رفته با گلایه اکثر کاربران آن نسبت به محدودیت در ارسال میزان حروف و همچنین تحقیقاتی که نشان می‌داد 9 درصد توییت‌هایی که به زبان انگلیسی ارسال می‌شوند، بیشتر از 140 کاراکتر هستند، توییتر پس از سال‌ها به فکر رفع این چالش افتاد.
 
با توجه به اینکه مراحل تست این افزایش تعداد کاراکتر انجام شده، اکنون طی توییتی اعلام شده که افزایش تعداد حروف در هر توئیت به 280 حرف، برای همه کاربران فراهم شده است.

​​