اپراتورها

تلفن همراه

November 17, 2017
11:31 جمعه، 26ام آبانماه 1396
کد خبر: 85767

ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی

مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ترافیک حدود 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس اسماعیل رادکانی مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آخرین گزارش خود را از برقراری ارتباطات اربعین ارایه کرد و گفت: از حدود 50 میلیون دقیقه  مکالمه در ایام اربعین، حدود 30 میلیون دقیقه صادره از ایران  و 20 میلیون دقیقه وارده از عراق است .
 
وی با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون سیم کارت ایرانی در این ایام در عراق فعال بوده است، تاکید کرد: از این تعداد 60 درصد سیم کارت های فعال برای همراه اول، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل است.
 
مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین در پیامی از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارایه سرویس به زوار اربعین حسینی تشکر کرد.
 
 در متن این پیام آمده است:
 
 اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی به روایت انسان های بیدار است که ظلم را در هیچ کجا و از هیچ کس بر نمی تابند.
 
سالهاست که در مهیا کردن این" مسیر سبز" ، رهروانی صادق و مسوول دست در دست یکدیگر می نهند و دلها را در هم گره می زنند تا راه برای انبوه زائرانی که از خانه های دل به سمت حرم حسین (ع) کوچ می کنند، هموارتر باشد.
 
از تلاش و کوشش همدلانه و مسوولانه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخـت، اپراتورها و … قدردانی می کنم و تردید ندارم که دعای خیر میلیون ها خانواده ای که نماینده ای را در این رویداد باشکوه انسانی داشتند بابت برقراری ارتباطی ایمن و پایدار، بدرقه راه تک تک عزیزانی است که از پس این مأموریت دشوار و پرفشار به خوبی برآمدند.
 
از همه مدیران و کارکنان عضو خانواده بزرگ ارتباطات ایران که توفیق در ارایه خـدمات ارتباطی به زایران اباعبدالله الحسین مرهون سالها تلاش آنها در توسعه کیفیت ارتباطات است، سپاسگزاری می کنم و برای همه، در این فصل پرشکوهی که هرگز پایانی ندارد، طول عمری با عزت می طلبم.
 
تردیدی ندارم که ایمـان و اراده مقام عالی وزارت در پیگیری مجدانه برای دستیابی همه زایـران به ارتباطی با کیفیت پایدار، پشتیبان مهمی در برنامه ریزی کمیته ارتباطات اربعین بوده است و امیدوارم تلاش و مجاهدت ایشان در توسعه و اصلاح ساختارهای ICT در ایران بتواند توفیق خدمات ما به شهروندان را هر روز بهتر از گذشته سازد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.