رگولاتوری

کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت بیشترین پاسخگویی را به شکایات مردمی داشتند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
 
 
مجید حقی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال 96 در سامانه 195 بررسی شده است.
 
وی افزود: در سه ماهه دوم سال 96 تعداد چهار هزار و 637 شکایت در حوزه سرویسهای ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به چهار هزار و 122 شکایت (بالغ بر 89%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد شش هزار و 724 شکایت ثبت شده که از این تعداد به شش هزار و 675 شکایت (حدود 99%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال 96 به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
میزان شکایت ثبت شده در سامانه 195 و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و 12 اپراتور حوزه فناوری اطلاعات به شرح جداول زیر است:
 

​​