تلفن همراه

گوشی

November 19, 2017
13:49 یکشنبه، 28ام آبانماه 1396
کد خبر: 85832

گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix ۲s با طراحی کاملا متفاوت فاش شد

جی‌اس‌ام : گوشی شیائومی Mi Mix ۲ به لطف حاشیه‌های باریکی که دارد، یکی از جذاب‎ترین محصولات بازار است. آن‌طور که پیداست، شیائومی درنظر دارد تا نسخه دیگری از گوشی بدون لبه ۲۰۱۷ خود را عرضه کند که براساس شایعات، Mi Mix ۲s نامیده می‎شود. به‌‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی Mi Mix ۲s به‎دست آمده است که طراحی کاملا متفاوت آن را به نمایش می‌گذارد.
 
 
گوشی جدید شیائومی برخلاف نسل قبل، فاقد حاشیه در پایین نمایشگر است؛ البته، شرکت شیائومی به‌منظور جای‌گیری بلندگوی مخاطب در پنل جلوی گوشی، کمی حاشیه بالا را ضخیم‌تر طراحی کرده است. در تصاویر جدیدی که از شیائومی Mi Mix ۲s به‌دست آمده، دیده می‌شود که سنسور دوربین سلفی به بریدگی در سمت راست نمایشگر انتقال یافته است. هنوز مشخص نیست که تصویر تازه منتشر شده از گوشی شیائومی Mi Mix ۲s تا چه اندازه صحت دارد؛ ممکن است این تصاویر با فتوشاپ طراحی شده باشد یا شایعه‌پردازان از ابزارهای دیگری برای بازطراحی مدل جدید گوشی شیائومی  Mi Mix ۲ استفاده کرده باشند. در رابطه با گوشی جدید شیائومی Mi Mix ۲s، مدتی پیش تصویر دیگری از آن منتشر شده بود که نشان می‌داد این مدل احتمالا بریدگی به سمت آی‌فون ۱۰ اپل خواهد داشت.
 
با این وجود، مشخص شد که تصاویر به‌دست آمده جعلی است؛ به‌نظر می‌رسد یکی با استفاده از برنامه‌های داخل فروشگاه گوگل پلی، نسبت به شبیه‌سازی بریدگی نمایشگر آی‌فون ۱۰ روی گوشی بدون حاشیه شیائومی Mi Mix ۲ اقدام کرده است. تصویر فاش شده از گوشی شیائومی Mi Mix ۲s، همچنین نشان می‌دهد که حسگر اثرانگشت مانند نسل قبل در پنل پشتی قرار دارد. شرکت شیائومی برای گوشی جدیدش همچنان از یک دوربین استفاده کرده است و خبری از دوربین دوگانه نیست. کلید پاور و تنظیم حجم صدا نیز در سمت راست فریم گوشی جای گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت شیائومی، نسبت به عرضه گوشی جدیدی با چنین طراحی اقدام خواهد کرد یا خیر؛ گوشی شیائومی Mi Mix ۲s در صورت عرضه، یکی از متفاوت‎ترین محصولاتی است که به بازار عرضه می‎شود.
 
اقدام شیائومی برای حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، قابل توجه است؛ به‌خصوص اینکه شیائومی Mi Mix ۲s مانند آی‌فون ۱۰ یا اسنشال فون، بریدگی در قسمت میانی لبه بالای نمایشگر ندارد. در صورتی‌که شرکت شیائومی برای عرضه Mi Mix ۲s برنامه‌ریزی کرده باشد، انتظار داریم طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری از گوشی بدون حاشیه جدید این سازنده چینی منتشر شود. با توجه به اینکه شاید شیائومی Mi Mix ۲s به‌زودی معرفی شود، انتظار داریم چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوآلکام با هشت هسته پردازشی قدرت آن‌را تامین کند؛ این تراشه برای سال ۲۰۱۷، قدرتمندترین چیپ‌ست کوآلکام به‌شمار می‌رود و تا اوایل سال آینده با مدل جدیدتری جایگزین نخواهد شد. سایر مشخصات‌فنی که گوشی شیائومی Mi Mix ۲s به آن مجهز می‌شود، در حد و اندازه دیگر پرچمداران بازار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.