سخت‌افزار

November 27, 2017
17:03 دوشنبه، 6ام آذرماه 1396
کد خبر: 86046

تولید ورک استیشن های جدید توسط دل

شرکت دل از تولید مدل‌های جدید رایانه‌های ورک استیشن خبر داده که مجهز به سیستم عامل متن باز اوبونتو هستند.
 
dell
 
به گزارش فارس به نقل از وی تری، این شرکت پنج مدل از رایانه های ورک استیشن از سری Precision را عرضه کرده است.
 
از جمله این رایانه ها می توان به Precision 5720 اشاره کرد که دارای نمایشگر 27 اینچی و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل Ubuntu 16.04 LTS است.
 
کارت گرافیکی AMD Radeon Pro WX و یکی از دو پردازنده مرکزی Intel Xeon یا Core نسل ششم یا هفتم از جلمه قابلیت های این رایانه ورک استیشن است.
 
مدل دیگر این مجموعه Precision 7720 دارای نمایشگر 17 اینچی با دقت 1600 در 900 و چهار پیکربندی متفاوت است. پردازنده مرکزی آن نیز Core i5-7300HQ می باشد.
 
Precision 7520 دارای نمایشر 15 اینچی و پردازنده i5-7300 اینتل و حداکثر 32 گیگابایت رم است. Precision 5520 با نمایشگر 15 اینچی، پردازنده Core i5-7440HQ اینتل و 500 گیگابایت هارد دیسک عرضه می شود. پردازنده گرافیکی این رایانه نیز Quadro M1200 است.
 
در نهایت Precision 3520 با پردازنده نسبتا ارزان قیمت Core i5-7440HQ اینتل و کارت گرافیک Quadro M620 ان ویدیا و 2 گیگابایت حافظه در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.