تلفن همراه

گوشی

December 2, 2017
21:36 شنبه، 11ام آذرماه 1396
کد خبر: 86152

سامسونگ موبایل تاشو با دوربین قدرتمند رونمایی کرد

 
 
یک تولید کننده موبایل به تازگی از تلفن هوشمند تاشویی رونمایی کرده که مجهز به دوربینی با دیافراگم قدرتمندتر از همتایان خود در بازار است و می تواند عکس های با کیفیت تری بگیرد.
به گزارش مهر به نقل از انگجت، شرکت سامسونگ از یک موبایل تاشو گرانقیمت به نام Samsung W۲۰۱۸  در چین رونمایی کرده است. بسیاری از مشخصات W۲۰۱۸ با موبایلS۸ وNote۸ یکسان است اما تنها نکته متمایز میان این دستگاه ها لنزهای دوربین آنها است.
 
این موبایل دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/۱.۵  دارد و می تواند در مقایسه با همتایان خود در وضعیت نور کم، تصاویری با کیفیت تری بگیرد. علاوه بر آن W۲۰۱۸ دارای دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین دستگاه مجهز به نرم افزاری است که نور را می سنجد و در صورت کافی بودن آن دیافراگم را به f/۲.۴ تغییر می دهد تا بخش بیشتری از پس زمینه را در تصویر ثبت کند.
 
W۲۰۱۸ با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه می شود و دارای نمایشگر فول اچ دبیAMOLED.۴.۲ اینچ است. داخل دستگاه نیز یک نمایشگر فول اچ دی ۴.۲ اینچی دیگر نیز وجود دارد.
 
پرچمدار جدید سامسونگ در کنار این موارد یک دکمه جهت یابی و یک صفحه کلید کوچک مخصوص اعداد دارد. همچنین کنار دوربین پشتی دستگاه یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد و دکمه دستیارصوتی نیز برای Bixby در نظر گرفته شده است. از لحاظ سخت افزار نیز این موبایل مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام با ۶ گیگابایتRAM و ۶۴ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری دستگاه نیز ۲۳۰۰میلی آمپری است.
 
این موبایل قرار است ابتدا در چین عرضه شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. با این وجود کارشناسان تخمین می زنند بهای آن بیش از W۲۰۱۷ باشد که سال گذشته با برچسب ۳ هزار دلاری عرضه شد.
 
 این موبایل در دهمین سالگرد عرضه مجموعه W این شرکت عرضه شده که هنوز در آسیا بسیار محبوب است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.