اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 9, 2017
9:37 شنبه، 18ام آذرماه 1396
کد خبر: 86311

برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات نصر تهران قطعی است

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
بهناز آریا، رئییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان گفت: هدف از برگزاری الکترونیکی انتخابات هیات مدیره سازمان در پنجمین دوره آن، قطعا همچون دوره های پیشین بر شفافیت محض استوار است.
آریا با بیان اینکه برگزاری الکترونیکی انتخابات نیازمند همراهی صنف است، ادامه داد: آینده برگزاری انتخابات در سراسر جهان  همچون سایر فرایندها به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته است. بنابراین نیاز است تلاش کنیم تا انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای هم در این مسیر حرکت کند  که بدون شک انجام آن، همراهی کل صنف را می طلبد.
او در این رابطه گفت: نگاهی که تاکنون به برگزاری الکترونیکی انتخابات در کشورمان وجود داشته  نگاهی منتقدانه بوده، اما سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان خانه صنفی پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش می کند تا بتواند برای اولین بار یک انتخابات کاملا شفاف را مبتنی بر اصول دموکراسی  و با ابزارهای فناوری برگزار کند.
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ادامه داد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی دستاوردها و چالش های خودش را دارد اما مکانیزم های امنیتی لازم برای سنجش صحت و سقم نتایج انتخابات الکترونیکی سازمان پیش بینی شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
آریا درباره برگزاری این دوره انتخابات سازمان گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات سازمان در پنجمین دوره تنها یک آغاز است تا در رویدادهای انتخابی بعدی سازمان نظام صنفی رایانه ای به بستر و بلوغ مناسب برسیم.
پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران امسال در شاخه های شرکت ها، فروشگاه ها، مشاوران و همچنین بازرس، روز پنجشنبه 23آذرماه جاری در تالار دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.