رسانه‌های اجتماعی

December 13, 2017
20:31 چهارشنبه، 22ام آذرماه 1396
کد خبر: 86446

ابزار توئیتر برای تسهیل اجرای طوفان توئیتری

توئیتر امروز از افزودن قابلیت تازه‌ای به این شبکه اجتماعی خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد، راحت‌تر طوفان توئیتری راه بیندازند.
به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، هدف از راه اندازی طوفان توئیتری جلب توجه مردم سراسر جهان به موضوعات حساس سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی است.
 
کاربران تا به امروز برای این کار از هشتگ‌های یکسان و متحدالشکل استفاده می کردند تا با ازدیاد این هشتگ ها توجه عموم به موضوع جلب شود. همچنین ارسال مداوم و پشت سر هم توئیت با هشتگ های یکسان با استفاده از دکمه ریپلای از جمله دیگر روش های این کار بوده است.
 
یکی از مشکلات ایجاد طوفان تویئتری محدودیت کاراکترهای این شبکه اجتماعی به تنها 140 کاراکتر بود که موجب می شد افراد مجبور به ارسال پیام های زیادی برای جلب توجه شوند. حالا با افزایش کاراکترهای مجاز برای ارسال به 280 مورد از این مشکل هم تا حدی کاسته شده است.
 
کاربران برای تسهیل ایجاد طوفان توئیتری می توانند از علامت به اضافه یا + در صفحه نمایشگر در زمان تایپ مجموعه توئیت های خود استفاده کنند و مجموعه ای از توییت های متصل و مربوط به هم را یکجا پیش نویس و ارسال کنند. از این طریق افزودن فایل های گیف، تصویر، ویدئو و غیره به توئیت ها هم تسهیل می شود. در نهایت ارسال توئیت ها با استفاده از دکمه اسپیس ممکن خواهد بود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.