تحلیل بازار

December 28, 2017
18:28 پنجشنبه، 7ام دیماه 1396
کد خبر: 86821

فن آوا در حوزه استارت آپ ها شتاب بیشتری خواهد گرفت

علی نوری، مدیرعامل گروه فن آوا گفت: استارت آپ ها آینده صنعت فناوری اطلاعات هستند و ما باید در حوزه استارت آپ ها شتاب بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.

فناوران – آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا عصر روز دوشنبه با حضور مدیران، سهامداران حقوقی و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه گروه فن آوا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم علی اصغر طراوتی، مدیرعامل سابق گروه فن آوا در تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در زمان مدیریت خود گفت: از زمانی که اینجانب سکان کشتی گروه فن آوا و شرکت های تابعه را در دست گرفتم، تلاش کردم با برنامه ای استراتژیک و مدون براساس راهبری هیات مدیره محترم، در یک دوره 5 ساله اقدامات لازم برای متعالی سازی گروه فن آوا را انجام دهم.
وی افزود: به همین دلیل بر اساس این برنامه استراتژیک در ابتدا شکل دهی به زیر ساخت های سازمانی گروه فن آوا پرداخته شد و برای سال های 96 به بعد موضوع ورود قدرتمند به بازار را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده بودم.
طراوتی در ادامه سخنانش گزارش کاملی از فعالیت ها و خدمات گروه فن آوا از سال 92 تاکنون در محورهای توانمند سازی زیرساخت های سازمانی، خلق دارایی و ارزش افزوده  برای شرکت گروه فن آوا، روند سود آوری و درآمدزایی شرکت گروه فن آوا، کسب مزیت رقابتی و بهبود تصویر سازمانی و فعالیت در حوزه های فرهنگی، رسانه ای و رفاهی ارایه کرد.
در ادامه امین کلاهدوزان، نایب رییس هیات مدیره گروه فن آوا در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا اظهارکرد: مهندس طراوتی در یکی دو سال گذشته از لحاظ سطح درآمد و اشتغال گروه فن آوا را به توفیقات خوبی رساندند و فن آوا را به سمت رشد و توسعه به پیش بردند.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته نظم از حلقه های گمشده در مجموعه فن آوا بود، ادامه داد: آقایان تفرشی و طراوتی موفق شدند از جنبه های مختلف از جمله منظم کردن سطح درآمد گروه و … نظم را به شرکت برگردانند که من از جانب تما می سهامداران از ایشان تشکر می کنم .
وی با آرزوی موفقیت برای علی نوری، مدیرعامل جدید گروه فن آوا گفت: امیدواریم که آقای نوری این مسیر را به طریق بهتر ادامه دهند. رویکرد فن آوا رویکرد توسعه ای بوده و امیدوارم همینطور ادامه پیدا کند و این گروه بتواند از بازیگر در این عرصه به مجموعه ای بازیگردان تبدیل شود و جناب آقای نوری با درایت و تخصصی که دارند، این مسیر را ادامه خواهند داد.
همچنین علی نوری، مدیرعامل جدید گروه فن آوا در آیین معارفه خود و تودیع مدیرعامل قبلی گروه فن آوا گفت: باید از هیات مدیره و مهندس طراوتی قدردانی کنم. ورود من به گروه فن آوا از طریق جناب آقای طراوتی انجام شد و من از ایشان درخواست می کنم که از این به بعد نیز ما را از کمک های خود محروم نکنند.
وی با بیان اینکه تلاش خواهم کرد تا برنامه ای را که به تصویب هیات مدیره فن آوا رسیده، اجرا کنم، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه اهمیت ویژه ای به بخش ICT داده شده و این تاکید نشان می دهد که دولت و مجلس و مجموعه حاکمیت و نظام اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده اند.
نوری با بیان اینکه تغییرات صنعت IT  و ICT  عمدتا در دو بخش انجام می شود، گفت: این تغییرات یکی در بخش رگولاتوری و دیگری تغییراتی است که در خود این فضا صورت می گیرد.
مدیرعامل گروه فن آوا ادامه داد: ما باید بتوانیم نقش موثری در این حوزه ها داشته باشیم و خوشبختانه فن آوا نیز در برخی از حوزه ها ازجمله در حوزه خدمات ارزش افزوده اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
وی بر ضرروت حمایت از استارت آپ ها نیز تاکید کرد و گفت: استارت آپ ها آینده صنعت فناوری اطلاعات هستند و ما باید در حوزه استارت آپ ها شتاب بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.
مدیرعامل گروه فن آوا  توانمندسازی کارکنان را نیز موضوع مهمی دانست و گفت: جذب و نگهداری کارکنان از جمله کارهای دشوار استکه ما باید توانمندی هایمان را ارتقا بدهیم.
نوری یکی از اهداف اصلی گروه فن آوا را رضایت سهامداران اعم از سهامداران خرد و کلان دانست و گفت: این موضوع جزء برنامه های ماست و امیدواریم در این حوزه نقش موثری داشته باشیم و به اهداف خود برسیم. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.