گوشی

January 1, 2018
10:24 دوشنبه، 11ام دیماه 1396
کد خبر: 86878

حل مشکل کندشدن باتری گوشی های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8

در هفته های اخیر برخی کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس از مشکلات باتری های این گوشی ها و خالی شدن سریع آنها خبر داده بودند.

این کاربران می گفتند بعد از تمام شدن شارژ باتری و رسیدن آن به صفر و در نهایت خاموش شدن گوشی، شارژ کردن باتری و روشن کردن آن دیگر به هیچ شیوه ای ممکن نیست.

پیش از این مشکلات مشابهی برای گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش آمده بود که سامسونگ با عرضه وصله ای به روزرسان مشکل یادشده را برطرف کرده بود. حالا سامسونگ می گوید در حال بررسی این موضوع است تا آن را نیز برطرف کند.

در حال حاضر، راه حل این مساله آن است که کاربران اجازه ندهند باتری گوشی آنها کاملا خالی شود و قبل از این رخداد باتری گوشی را شارژ کنند. باید توجه داشت مشکل یادشده مربوط به همه مدل های این دو نوع گوشی نیست و تنها برای برخی کاربران به وجود آمده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.