رسانه‌های اجتماعی

January 6, 2018
11:38 شنبه، 16ام دیماه 1396
کد خبر: 86987

توئیتر: هرگز حساب ترامپ را نمی‌بندیم

به دنبال استفاده ترامپ از حساب توئیتریش به منظور نفرت پراکنی و تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه کره شمالی که انتقادهای گسترده‌ای را برانگیخت، توئیتر در این زمینه واکنش رسمی نشان داد.

بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به شدت از توئیتر به علت عدم حذف تویئت های تند و خشن ترامپ انتقاد کرده بودند. اما حالا توئیتر بدون آنکه به طور رسمی از ترامپ نامی ببرد، می گوید قصد ندارد توئیت های ارسالی رهبران جهان را حذف کند.

بر این اساس، حضور دونالد ترامپ در توئیتر ادامه خواهد یافت و وی کماکان می تواند از این شبکه اجتماعی برای توهین و نفرت پراکنی استفاده کند.

در بیانیه توئیتر در این زمینه آمده است: رهبران منتخب جهان نقش مهمی در گفتگوهای شبکه های اجتماعی ایفا می کنند، زیرا تاثیری بی نظیر بر جامعه ما می گذارند. بلوکه کردن یکی از رهبران جهان در توئیتر یا حذف توئیت های جنجالی وی موجب مخفی شدن اطلاعات مهمی می شود که مردم باید قادر به دیدن آن و بحث در موردش باشند.

ترامپ در هفته گذشته علاوه بر ارسال توئیتی تند در مورد کره شمالی و تاکید بر اینکه دکمه هسته ای وی بسیار قدرتمندتر و بسیار بزرگتر از دکمه هسته ای رهبر کره شمالی است، دولت پاکستان را هم به حمایت از تروریسم متهم کرد و به استفان بنون استراتژیست سابقا همکار خود نیز حمله کرد.

توهین به رسانه های مهم آمریکا و متهم کردن آنها به انتشار اخبار دروغ و جوسازی خبری نیز از جمله عادات همیشگی ترامپ در زمان استفاده از توئیتر محسوب می شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.