فناوری

January 7, 2018
10:48 یکشنبه، 17ام دیماه 1396
کد خبر: 87022

نازک ترین لپ تاپ دنیا ساخته شد

یک تولید کننده رایانه های شخصی به تازگی لپ تاپی با ضخامت ۸.۹۸ میلیمتر ساخته است. این شرکت ادعا می کند این نازک ترین لپ تاپ دنیا است.

شرکت ایسر قصد دارد در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی امسال یک نسخه ارتقا یافته از لپ تاپSwift۷ را رونمایی کند. این دستگاه با ضخامت ۸.۹۸ میلی متر حتی از نسخه قبلی هم نازکتر است. شرکت سازنده ادعا می کند این نازک ترین لپ تاپ دنیاست.

علاوه بر نازکی دستگاه، بقیه مشخصات آن نیز جالب هستند. در Swift۷ از نسل هفتم پردازشگرهایCore i۷ استفاده شده اما بهتر است ایسر آن را به نسل هشتم ارتقا دهد.

همچنین دستگاه مجهز به ۸ گیگا بایتRAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره PCIe SSD است. هر دو این مشخصات نیز بسیار مطلوب هستند اما رقبای Swift۷مشخصات بهتری را نیز ارائه می کنند.

از سوی دیگر نمایشگر دستگاه از ۱۳.۳ اینچ به ۱۴ اینچ ارتقا یافته اما کیفیت آن همچنان ۱۰۸۰ پیکسل است. اما یکی از ویژگی های مطلوب Swift۷که برای کاربران جالب خواهد بود، قابلیت اتصال ۴G LTE است که میان لپ تاپ های فعلی به ندرت دیده می شود.

این لپ تاپ با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه می شود.

 

ایسر۱

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.