گوشی

January 20, 2018
10:36 شنبه، 30ام دیماه 1396
کد خبر: 87375

گلکسی اس ۹ در چین ارزان‌تر از همه جا!

رئیس سامسونگ در چین به تازگی مدعی شده است که قیمت جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۹ در چین کمتر از سایر کشورها خواهد بود.

به تازگی سامسونگ، به طور رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در جریان مراسم کنگره جهانی موبایل که در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) برگزار و آغاز می‌شود، از جدیدترین پرچمدار و گوشی هوشمند خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد.

اخیرا هم ایوان بلس که به افشای اخبار تکنولوژی در فضای مجازی اینترنت معروف است اعلام کرده که معرفی پرچمدار جدید سامسونگ برای تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است و زمان عرضه هر دو مدل از این پرچمدار نیز در ۲۶ مارس سال جاری میلادی یعنی ۲۵ اسفندماه خواهد بود.

حالا گویی شیان – رئیس سامسونگ در چین – نیز درباره این موضوع اعلام کرده است که کمترین قیمت عرضه این پرچمداران، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، در کشور چین در نظر گرفته شده است. کاربران چینی قادر خواهند بود نسبت به سایر کشورهای جهان با قیمت ارزان‌تری این گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ را خریداری و تهیه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده گلکسی اس ۹ در دو مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نهایتا مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

البته هنوز نمی‌توان به اطلاعات منتشر شده و گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، اعتماد کرد و باید تا زمان رونمایی و معرفی رسمی توسط شرکت سامسونگ منتظر این پرچمداران جدید بمانیم و همانطور که می‌دانیم قیمت هیچ کدام از این مدل‌ها نیز قطعی و مشخص نشده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.