تلفن همراه

February 9, 2018
18:55 جمعه، 20ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87909

افشای مشخصات فنی شیائومی می 7؛ اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

مشخصات فنی شیائومی می 7 پس از انتشار تصویری نقاشی مانند از این گوشی هوشمند منتشر شد. منشأ این اطلاعات افشا شده کشور چین است و برخی از مشخصات فنی گوشی های آینده این کمپانی را نشان می دهد. اگر تصاویر منتشر شده باورپذیر باشند آن‌گاه شیائومی می 7 مجهز به یک تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 845 هشت هسته ای باشد که جدیدترین پرچمدار تراشه های سیستم روی چیپ (SoC) کوالکام است در حالی که این دستگاه از نمایشگر 5.6 اینچی فول اچ دی پلاس (fullHD+) با تفکیک پذیری 1080×2160 بهره خواهد برد.

تصویر افشا شده همچنین نشان دهنده آن است که می 7 یا حداقل یکی از نسخه های آن دارای یک رم 8 گیگابایتی خواهد بود و در قسمت پشتی گوشی دو دوربین 16 مگاپیکسلی خواهید یافت. به جز این، اطلاعات دیگری در مورد دوربین ها افشا نشده است. می 7 با حافظه 128 گیگابایتی و حداقل 8 گیگابایت رم و همچنین باتری 4480 میلی آمپری عرضه خواهد شد. احتمال آن می رود که این باتری غیرقابل تعویض باشد.

شیائومی می 7

نسخه آزمایشی گوشی می 7 که تصاویرش افشا شده دارای رابط کاربری MIUI 8.1.3.0 است اگرچه در صورت عرضه رسمی، می 7 با MIUI 9 به بازار خواهد آمد. با در نظر گرفتن این موضوع، منبع خبری تأیید کرده است که شیائومی می 7 در کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال در شهر بارسلونای اسپانیا به نمایش در نخواهد آمد. شیائومی قصد دارد از این گوشی پرچمدار خود را در یک رویداد مجزا و پس از MWC پرده‌برداری کند اگرچه این کمپانی هنوز هم تاریخ دقیق این رویداد را مشخص نکرده است. احتمال دارد شیائمی می 7 یا در ماه مارس یا در ماه آوریل به بازار بیاید. با این اوصاف باید دید که این کمپانی در نظر دارد در کشور محل سکونتش مدلی از این گوشی را عرضه نماید و یا قصد دارد آن را در رویدادی جهانی معرفی کند.

بر اساس مشخصات فنی منتشر شده، شیائومی می 7 بر خلاف این حقیقت که از یک نمایشگر 5.6 اینچی استفاده می‌کند، یک گوشی هوشمند جمع و جور خواهد بود. می 7 بر خلاف می 6 از نسبت تصویری 18:9 استفاده خواهد کرد که این بدین معناست که عرضی کمتر و طولی بلندتر از یک گوشی استاندارد 5.6 اینچی خواهد داشت. تصاویری از شیائومی می 7 پلاس نیز در گذشته افشا شده بود بنابراین امکان دارد مه این کمپانی می 7 و می 7 پلاس را در آینده نزدیک معرفی کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.