تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 4, 2018
18:01 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88454

تعیین اعضای شورای راهبری مرکز داوری نصر تهران

رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران طی احکامی، ترکیب انتخابی اعضای شورای راهبری مرکز داوری این سازمان را تایید کرد.
براساس مصوبه اولین جلسه اعضای شورای راهبری مرکز داوری، حسین سرتیپی به عنوان رییس مرکز داوری، مهرداد ذولفقاریان به عنوان قایم مقام، محمدرضا کریمی به عنوان دبیر و رضا حیدری و علی موسوی به عنوان اعضای مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران انتخاب شدند.
مطابق شیوه نامه تشکیل مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، احکام انتخاب این اعضا پس از تایید و مصوبه اعضای هیات مدیره سازمان، از سوی محمدباقر اثنی عشری، رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران صادر و اعضای شورای راهبری مرکز داوری سازمان به مدت سه سال در این سمت منصوب شدند.
مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران یک مرجع داوری تخصصی است که با هدف رسیدگی و حل اختلاف قراردادهای تجاری تشکیل شده است. این مرکز  می‎تواند به صورت تخصصی و در کوتاه‎ترین زمان ممکن به اختلافات طرفین رسیدگی 
کند.
بر این اساس طرفین قراردادها می‎توانند برای حل هرگونه اختلاف و مشکلات قراردادی خود با اطمینان خاطر به این مرجع کارشناسی مراجعه کنند؛ مشروط بر اینکه طرفین در بند حل اختلاف قراردادهای خود، مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را به عنوان داور معرفی کنند.
مطابق مقررات قانون آیین دادرسی مدنی، رای مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران مانند سایر مراکز داوری، قطعی و از طریق مراجع قضایی لازم الاجراست.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.