March 10, 2018
21:48 شنبه، 19ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88698

با موافقت وزیر ارتباطات بالگردهای پیام به یاری حادثه‌دیدگان می‌روند

بالگردهای شرکت خدمات هوایی پیام برای تسریع در ارائه خدمات اورژانسی بصورت امانی در اختیار مرکز فوریت های پزشکی اورژانس کشور قرار می‌گیرند.
 
به گزارش ایسنا، سعید زرندی – مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام – با اعلام این مطلب افزود: پس از درخواست اورژانس کشور و با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، شرکت پیام دو فروند هلی کوپتر خود را در اختیار اورژانس کشور قرار خواهد داد. 
 
وی یادآور شد از آنجا که سرعت عمل در اتفاقات و حوادث اورژانسی از اهمیت بالایی برخوردار است و بیماران و مصدومان باید در حداقل زمانی به مراکز درمانی برسند شرکت خدمات هوایی پیام طی تفاهم نامه‌ای با مرکز فوریت‌های پزشکی کشور دو بالگرد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
 
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور  و تردد بیش از 18 میلیون مسافر نوروزی از این استان در نوروز 96 که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، بالطبع حوادث جاده‌ای زیادی در محدوده استان البرز رخ می‌دهد که برای پوشش این حوادث به توان ملی نیاز است.
 
زرندی خاطر نشان کرد با انعقاد این تفاهم نامه محورهای مواصلاتی کشور بویژه استان البرز با مدیریت اورژانس تحت خدمات پرنده‌های پیام خواهند بود و قطعا سرعت خدمات دهی اورژانس بیشتر خواهد شد.
 
تفاهم نامه بهره‌برداری از دو بالگرد شرکت خدمات هوایی پیام توسط اورژانس کشور با حضور سعید زرندی و پیرحسین کولیوند، مدیر عامل فوریت های پزشکی کشور در فرودگاه پیام منعقد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.