تلفن همراه

گوشی

March 11, 2018
15:30 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88754

پنج دلیل برای اینکه گوشی خود را به HUAWEI Mate 10 تغییر دهید

ما همه‌چیز را در مورد اولین اسمارت‌فون مجهز به چیپست AI شنیده‌ایم. اما واقعا AI چیست؟ به زبان ساده، تجربه استفاده از گوشی هوشمند خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید!  اول از همه، طراحی سری Huawei Mate 10 به‌صورت تمام شیشه‌ای است و دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک است که این موارد دستگاه را به حالتی بسیار خاص و عالی تبدیل کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی هواوی در ایران، این گوشی دارای Kirin 970 با پردازشگر AI، یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپریو یک دوربین عالی است که تا کنون مانند آن را ندیده اید. ما پنج دلیل عمده برای اینکه شما باید هر چه سریع‌تر دستگاه اصلی خودتان را به HUAWEI Mate 10 تغییر دهید، را بیان میکنیم.
1 (1).jpg
در ابتدا تکنولوژی AI را تجربه خواهید کرد
دوربین HUAWEI Mate 10 کاملا هوشمند است و می‌تواند هر شی یا صحنه‌ای که در حال عکس‌برداری از آن هستید را تشخیص دهد. شما نیاز نیست به‌صورت دستی تنظیماتی را اعمال کنید، دوربین آن را به‌طور خودکار برای شما انجام خواهد داد. این گوشی که با استفاده از هوش مصنوعی در نور کم عکس های شفافی میگیرد،بسیار  شگفت‌انگیز است.
 
شما می‌توانید دید خود را افزایش دهید
سبک HUAWEI FullView Display  گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro  را به‌عنوان گوشی‌های نسل جدید نشان می‌دهد. این گوشی‌ها "عریض" تر از استاندارد بوده و به ترتیب دارای نسبت تصویر 16:9 و  18:9 است. شما بدون افزایش طول یا عرض در ابعاد اصلی دستگاه، صفحه‌نمایش بیشتری را در اختیار دارید که آزادی عمل فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.
 
شما تصاویر باکیفیت DSLR دریافت خواهید کرد
گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 دارای دوربین شگفت‌انگیز لایکا مجهز به بزرگ‌ترین دیافراگم جهان f / 1.6 است که به‌راحتی می‌تواند تجربه تصویربرداری استودیویی را به شما اهدا کند! دوربین تشکیل‌شده از یک سنسور تک رنگ 20 مگاپیکسلی و سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی، همراه با تثبیت نوری تصویر (IOS) و زوم اپتیکال 4 برابری برای ارائه عکس‌های خیره‌کننده از تمامی لحظات است.
 
فقط باید هر دو روز یک بار گوشی خود را شارژ کنید
دیگر پاوربانک خود را در خانه بگذارید! گوشی هوشمند HUAWEI Mate 10 شما یک باتری 4000 میلی‌آمپری قدرتمند را ارائه می‌دهد که به‌اندازه کافی قدرت آنچه که شما در گوشی هوشمند نیاز دارید را برآورده می‌کند. علاوه بر این، Huawei یک تکنولوژی شارژ شگفت‌انگیز به نام SuperCharge ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد تا ظرف مدت 30 دقیقه گوشی خود را به 58٪ افزایش دهید. هوش مصنوعی نیز برای مدیریت توان باتری مورداستفاده قرار می‌گیرد، به‌ویژه هنگامی‌که تلفن به علت استفاده گسترده بیش‌ازحد گرم شود.
 
شما یک پردازنده دارید که از شما یاد می‌گیرد
دستگاه‌های سری Huawei Mate 10 کاملا تازه‌نفس بوده و با پردازنده Kirin 970 خود به‌عنوان اولین پردازنده‌ی جهان پردازش پردازنده‌ی AI قدرت دستگاه را تأمین کرده است. Kirin 970 دارای یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) است که پردازش‌های AI واقعی را بر روی دستگاه شما فراهم می‌کند. نه تنها شما یک دستگاه سریع‌تر دارید، بلکه حتی برنامه‌هایی مانند Prisma ،که از AI مبتنی بر فناوری ابری استفاده می‌کنند قادر به استفاده از NPU هستند تا سریع‌تر کار خود را انجام دهند. همچنین گفته می‌شود که Kirin 970 در حدود 25 درصد قدرتمندتر و ۵۰ درصد انرژی بیشتری نسبت به پردازنده‌های سال گذشته داشته است.
دستگاهی زیبا، یکی از بهترین دوربین‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید، طول عمر باطری، یک پردازنده AI و استانداردهای ایمنی گواهی‌شده، آیا یک گوشی هوشمند می‌تواند بهتر از این هم باشد؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.