تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

March 11, 2018
22:58 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88763

با این میز خاص و زیبا می‌توانید گوشی خودتان را شارژ کنید!

سال‌هاست تنها کاربران سیستم عامل اندروید و ویندوزفون، می‌توانند از مزایای شارژ بی‌سیم لذت ببرند. اما اکنون، سرانجام آخرین گوشی‌های آیفون نیز به طور کامل از قابلیت Qi بهره‌‌مند شده‌اند و دیگر نیازی به سیم‌کشی برای شارژ گوشی‌تان نیست و از شر دردسر سیم‌های پیچ در پیچ و قطع و وصل‌ها راحت خواهید شد.
 
برخلاف دیگر شارژ‌ر‌های بی‌سیم شیک و زیبای موجود در بازار، این میز که از جنس چوب بامبو ساخته شده است، یک شارژر تمام عیار نیز محسوب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد در هرجا از خانه گرفته تا اداره و دفتر، تمامی دستگاه‌های دارای قابلیت Qi را به راحتی شارژ نمایید. این شارژر بی‌سیم که به اسم FurniQi مشهور شده است، علاوه بر حفظ اصالت و سبک چیدمان محیط هم اکنون با بیست درصد تخفیف، به قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد.
 
این محصول از چوب بامبوی طبیعی ساخته شده و در طراحی آن ظرافت و دقت بسیار خوبی به کار رفته و قادر است در هماهنگی کامل با هر محیطی، اقدام به شارژ دستگاه‌های موجود نماید. برای این کار، تنها کافیست شما گوشی دارای قابلیت Qi را بر روی میز قرار دهید و به همین سادگی فرایند شارژ دستگاه آغاز خواهد شد.
 
 
 
 
 
آماده سازی و نصب این میز به طور باورنکردنی ساده و راحت است. همچنین تمام اجزای الکترونیکی آن ایزوله شده و در مقابل هر‌گونه آسیب احتمالی محیطی و خیس شدن یا ریختن مایعات محافظت شده‌اند. به علاوه بر روی میز یک لایه خاص تعبیه گردیده و با استفاده از حکاکی لیزری، علامت‌‌ گذاری شده است تا محل قرار گرفتن دقیق گوشی به منظور شارژ را، حتی در تاریکی شب، مشخص کند. پس چندان جای تعجب ندارد که از سایت سی نت (CNET)، حائز دریافت امتیاز بالایی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.