رسانه‌های اجتماعی

March 23, 2018
14:24 جمعه، 3ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89053

تلگرام 200 میلیونی شد

 
 
 
پیام‌رسان تلگرام ضمن ارائه نسخه جدید، به عدد 200 میلیون کاربر رسید.
 
به گزارش ایسنا، پاول دوروف – مدیر تلگرام – با اعلام خبر 200 میلیونی شدن تلگرام در وب‌سایت این پیام‌رسان نوشت: در طول 30 روز گذشته، تلگرام توسط 200 میلیون نفر مورد استفاده قرار گرفته است و این عددی بسیار بزرگ است. اگر تلگرام یک کشور بود، از لحاظ جمعیتی ششمین کشور در جهان به شمار می‌رفت. البته در مقایسه با واتس‌اپ که 1.5 میلیارد کاربر روزانه دارد، عدد کوچکی‌ است، اما هنوز هم قابل توجه است.
 
دوروف همچنین ضمن تاکید بر اهمیت حضور کاربران در تلگرام بیان کرد: ما رسیدن به این عدد را تنها مدیون شما کاربران هستیم. ما هرگز برای تلگرام کار تبلیغاتی نکردیم، بنابراین تمام این 200 میلیون کاربر به این دلیل حضور دارند که شما آنها را دعوت کرده‌اید. به همین دلیل است که کاربران همواره برای ما در اولویت بوده‌اند.
 
وی با بیان اینکه برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های محبوب، تلگرام سهامدار و یا تبلیغ‌کنندگانی را ندارد، گفت: ما با بازاریابان، استخراج‌کنندگان اطلاعات و آژانس‌های دولتی توافق نمی‌کنیم. از زمانی که تلگرام در آگوست 2013 راه‌اندازی شد، ما حتی یک بایت از داده‌های شخصی کاربران خود را به شخص ثالثی افشا نکردیم. ما به این شیوه عمل می‌کنیم زیرا تلگرام را یک سازمان یا اپلیکیشن نمی‌دانیم. برای ما تلگرام یک ایده است؛ این ایده که هرکس روی این سیاره حق آزاد بودن دارد.
 
تلگرام همچنین نسخه 4.8.5 خود را منتشر کرد. در این نسخه، تلگرام برروی دو موضوع متمرکز ده است. اول استیکرها که از این پس شما می‌توانید با نوشتن نام استیکر، آیکون مورد نظر را پیدا کرده و به تلگرام خود اضافه کنید. مورد دیگر قابلیت ارسال عکس‌های چندتایی است که با استفاده از نماد «+» روی صفحه می‌توانید بعد از ثبت یک عکس، عکس‌های بعدی را ثبت و به صورت جمعی ارسال کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.