تلفن همراه

گوشی

April 13, 2018
14:03 جمعه، 24ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89568

گوشی نوا 3e یا همان P20 Lite هواوی در بازار موبایل تهران قیمت خورد

1521537947_635_huawei_nova_3e.jpg

گوشی حدید Huawei nova 3e در بازار موبایل تهران و با قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان برای نخستین بار عرضه شد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی در سایر کشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده ولی در بازار کشور ما این مدل با نام Huawei nova 3e عرضه میشود. این گوشی، شاخص ترین محصول هواوی در میان گوشی های رده متوسط بازار تلفن همراه ایران به حساب می آید.

رده متوسط گوشی‌های هوشمند یک بخش در حال رشد است که به مشتریان امکانات پیشرفته را با قیمت‌های معقول قیمت ارائه می‌دهد. Huawei دارای طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند است که از دستگاه لوکس تا رده‌های متوسط می‌تواند هر طیف مصرف‌کننده را در بر بگیرد. سری Huawei nova  دارای سابقه‌ای از ویژگی‌های نوآورانه برای کاربران با قیمت‌های معقول است که تعهد هواوی به رده گوشی‌های هوشمند متوسط را تضمین می‌کند.

گوشی جدید Huawei nova 3e از صفحه نمایش های FullView 2.0 بهره می برد و تجربه عکاسی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد زیرا ویژگی‌های شگفت‌انگیز مانند الگوریتم‌های افزایش زیبایی را فراهم می‌کند که زیبایی طبیعی را افزایش داده و نقص‌ها را برطرف می‌کند. با وجود امکان تشخیص دقیق تر چهره در این گوشی، nova 3e دقیقاً جزئیات پوست، بافت و جزئیات صورت را ضبط می‌کند و آنها را تنظیم می‌کند تا نگاه طبیعی شما را در هر محیطی به ارمغان بیاورد. حذف آکنه و نواقص بر روی پوست صورت شما، باعث می‌شود زیبایی های چهره شما پر رنگ تر شود. علاوه بر این، زیباسازی سه بعدی با توجه دقیق به 96 نقطه در صورت سوژه ها و تنظیم جزئیات تصویر با توجه به این نقاط موجب زیبایی دقیق تر سلفی ها می شود که حاصل آن زیبا به نظر رسیدن بیشتر چشم ها، لب ها و سایر اجزای صورت است. قابلیت های ذکر شده به‌صورت نرم‌افزاری چشم‌های شمارا بزرگ‌تر و واضح‌تر نشان می‌دهد و مژه‌های شما را برجسته‌تر ‌کند. همچنین تنظیمات زیبایی لب به‌صورتی انجام می‌شود که لب‌های شما کاملاً صاف و سالم باشد.

نمایشگر بدون حاشیه با لبه بریده، دو سیم کارت، 145 گرم وزن، قاب دور فلزی و قاب پشت شیشه ای، حسگر اثر انگشت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، پردازنده HiSilicon Kirin 659، چهار گیگ رم و حافظه داخلی 64 گیگ با قابلیت افزایش تا حداکثر 256 گیگ، صفحه نمایش 5 و 8 دهم اینچی با تراکم 435 پیکسل در هر اینچ به همراه پشتیبانی از شبکه های نسل سه و چهار و LTE با قابلیت اگریگیشن دو فرکانس، USB تایپ سی ورژن دو، اندروید هشت، و باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3 هزار میلی آمپر ساعت از جمله ویژگیهای عمومی این گوشی میان رده هواوی را تشکیل می دهد که به نظر میرسد پس از ثبات نرخ ارز در بازار ایران با اقبال عمومی خریداران گوشی های میان رده مقرون به صرفه مواجه شود. 
 
Huawei P20 lite
 
Huawei P20 lite
Huawei P20 lite
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.