بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 13, 2018
15:19 جمعه، 24ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89572

سری جدید لپ‌تاپ‌های HP پاویلیون برای گیمرها

کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های گیم Pavilion gaming خود را در رقابت با محصولاتی مانند Legion Gaming لنوو و نیتروی ایسر راهی بازار کرد.
 
 
به گزارش خبرآنلاین، مدل 799 دلاری لپ تاپ 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است که پردازنده اینتل Cor i5-8300U را با 8 گیگ رم و 1 ترابایت هارد معمولی با سرعت 7200 دور در دقیقه در خود جای داده است. از همین لپ تاپ با 16 گیگ رم و سرعت بالاتر نیز ساخته شده است که گرافیک رادئون RX 560X یا انویدیا جی فورس GTX 1050 با همان قیمت دارد. 
 
اگر کاربر 909 دلار بپردازد سیستمی مشابه با گرافیک GTX 1050 Ti را با 128 گیگ اس اس دی برای ذخیره سیستم عامل در کنار 1 ترابایت هارد 5400 دور در دقیقه را خواهد گرفت.
 
بالای 1000 دلار انتخاب‌ها متنوع‌تر می شود.
 
با 1019 دلار پردازنده i5-8750H را با 8 گیگ رم خواهید داشت. گرافیک همان جی تی ایکس 1050 است منتها نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز می‌شود و 1 ترابایت هارد و 16 گیگ رم نیز کنار آن دارید. انتخاب 4K نیز دارید اما باتری خوری لپ تاپ قطعی است.
 
نکته قابل توجه در طراحی کیبورد دور آلومینیومی است که گیمرها قادرند هنگام بازی روی کیبورد بدون خراب شدن بکوبند.
 
رنگ مشکی ساده روی لپ تاپ تعریف شده و کیبورد مجهز به نور پس زمینه است.
 
فروش لپ تاپ در بازار برای سازندگان سخت شده و به همین خاطر به سوی بازار گیمرها رفته تا حداکثر سود را دریافت کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.