تلفن همراه

گوشی

April 14, 2018
18:35 شنبه، 25ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89613

هرچند وقت یک‌باز گوشی خود را ریست کارخانه‌ای می‌کنید؟

حدود 45 درصد از مشارکت کنندگان در نظرسنجی فون ارنا اعلام کردند وقتی موبایل‌شان کُند می‌شود، آن را به تنظیمات کارخانه‌ای بازگردانده و ریست می‌کنند.
به گزارش خبرآنلاین، بیش از 2381 نفر در نظرسنجی فون ارنا شرکت کرده تا بگویند چرا گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه‌ای باز می‌گردانند. {لینک}
 
طبق این نظرسنجی حدود 535 نفر نیز اعلام کردند هرگز گوشی خود را ریست نکرده‌اند.
 
از سوی دیگر 32.89 درصد (783 نفر) دیگر نیز گفتند زمانی که قصد دارند گوشی خود را بفروشند این کار را انجام می‌دهند تا اطلاعات شخصی‌شان به دست دیگران نیفتد.
 
کاربران به گوشی خود پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه‌ای مانند یک کودک متولد شده می‌نگرند.
 
توصیه می‌شود از برخی دیتای خود مانند دفترچه تلفن و … قبل از ریست، پشتیبان تهیه کنید تا بدون دردسر پس از ریست از دیتای خود مجددا استفاده کنید.
 
اغلب گوشی‌های اندرویدی به دلیل باز بودن اندروید برای برنامه‌نویسان و عدم رعایت برخی استانداردها با حجم انبوهی از باگ روی اپلیکیشن روبرو شده و به مرور گوشی هوشمند کُند می‌شود و اینجاست که به توصیه کارشناسان بازگشت به تنطیمات کارخانه‌ای حلال مشکلات می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.